Ga naar inhoud

Netwerk printer


anoniem

Aanbevolen berichten

Ooit heb ik een tip gelezen over hoe je makkeljik een netwerk printer kon installeren door gewooon een icoon te kopieren (denk ik). Nu heb mijn W95 PC geupdate en mijn netwerk werkt prima..... alleen kan ik niet printen. Het toevoegen van een netwerk printer via configuratie > printers levert veel fout melding op waardoor de printer onjuist wordt geinstalleerd. Stel ik het opprijs indien iemand mij de weg kan wijzen. Bedankt
Link naar reactie
Wat voor Windows versies draaien de machine waar de printer fysiek aanhangt en de machine waarop hij via het netwerk geinstalleerd moet worden op? Want als je hem op Windows NT of XP ofzo installeerd en dan deelt, heeft hij enkel de NT drivers om te laten downloaden door netwerkclients. Je zal dan dus ook de Windows 9X driver extra moeten installeren.
Link naar reactie
Geinstallerd via instelingen printers voeg nieuw printer toe. Geinstalleerd als netwerk printer. Meldingen bij het inloggen op client: 1) hpfsched (of een onderdeel ervan) niet vinden. Control of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigd bibliotheken beschikbaar zijn. Ik druk op OK en daarna zie ik melding 2) kan hpfsched dat wordt opgegeven in WIN.INI niet laden of uitvoeren. Controller of het bestand op uw computer aanwezig is of verwijder uit win.ini. Ik heb e.e.a. bekeken en denk nu te weten waar het probleem ligt. Ik had mijn client PC bijgewerkt van W95 naar W98SE maar heb W98SE in een nieuwe directory op drive E: geladen im plaats van over c:windows te installeren. Nu heb ik de file gekopieerd van C:windows naar E:Windows en mijn systeem start zonder foutmelding. Helaas gaat het wel fout bij het afdrukken van een testpagina. 1e Melding "Printerfout De computer heeft de verbinding met de printer verloren. Annuleer het afdrukken zet het printer uit en vervolgens weer ann. Probeer opnieuw af te drukken" 2e melding Ër is een fout opgetreden bij het schrijven naar \SERVERPChp deskjet voor printer(HP DESKJET 720C Series V 10.3) Het bestaand dat door U in het afdrukrij is geplaatst, is verwijderd. Helaas kan ik nogsteeds niet printen. Hoe kan ik controlleren of PAD en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigd bibliotheken beschikbaar zijn? Andere informatie is ook welcome. Bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...