Ga naar inhoud

internetdelen tijdelijk uitschakelen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:105788a6a2] Op 31-01-2002 19:12, schreef superboer: Ik heb internetdelen geinstalleerd met windows 98 se. Nu werkt telebenkieren niet meer. Kan ik internetdelen tijdelijk uitschakelen en weer inschakelen zodat ik internetdelen niet telkens hoef te verwijderen en opnieuw te isntalleren? [/quote:105788a6a2] Klik in IE op Extra/internetopties. Ga naar tabblad Verbinding. Onderaan staat knop delen. Daar kun je door een vinkje wel te halen het delen uitschakelen. Je kunt het je ook iets makkelijker maken door op hetzelfde tabblad het icoontje in de systray aan te zetten. Vanaf daar kun je dan ook snel het delen aan en uit zetten.
Link naar reactie
Je wilt dus telebankieren op de computer die ook ICS draait? Dit kon voor je ics installeerde, maar erna niet meer? Ik telebankier zelf niet dus heb daar geen ervaring mee. Weet ook niet precies hoe het werkt. Met een proggie of online of zo. Heb je niet toen je ics installeerde nog iets geinstalleerd of veranderd? Misschien een verkeerde instelling bij telebankieren??
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...