Ga naar inhoud

Probleem met ICS


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Heb op Pc1 een Upc kabelmodem met Win_me en sinds kort Win-Xp hierop heeft +/- 1 jaar ICS gedraaid zonder problemen, door een virus probl. is Pc2 in de soep gelopen. Niet getreurd alles opnieuw geinstall.(op Pc2)opnieuw wizard ICS gedraaid (op Pc1) floppy in Pc2, starten en Fout " suffe melding niet bevoegd, neem contact op met systeembeheerder ect." Winroute daarna geprobeerd mislukt, ziet in Pc1 wel de Upc netwerkkaart maar niet de realtek netwerkkaart (wel een ndis5 stuurprog.)alle instellingen in System beheer 'Netwerk' gewist en opnieuw geinstall. geen resultaat. Ik moet er bij vertellen dat bij de eerste install. het ook zo moeilijk ging, ik heb toen allebei de Pc's schoon geinstall. en toen pas ging het goed met ICS. ik heb daar nu echter weinig trek meer in. Is er iemand die raad weet? Bij voorbaat dank, Jos
Link naar reactie
Soortegelijke problemen gehad, oorzaak corruptie in register! Oplossing: ICS deinstalleren In systeem-netwerk alles er uitgooien; niet herstarten In register HKEY_local_machinesystemcurrentControlSet|services onder ICSharing alles verwijderen als er nog wat staat. Zakken naar Class; bij de sleutels netclient,netservice, en nettrans alles verwijderen als er nog wat staat. Nu is alles dat corrupt is (dubbele vermeldingen van netwerkkaarten en anderzins) Machine uitzetten en weer aan. Kaarten - plug and play - weer installeren, protocols erin, herstarten. Nu ICS installeren zoals het hoort, dan draait alles weer, althans bij mij onder SE en ME. Wel ff registerbackup maken, aub. :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...