Ga naar inhoud

HELP KABEL INTERNET VIA NETWERKJE


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb nu +/- 5 dagen kabel internet op een computer met windows 98 (volgens mij de eerste editie (kan zo nergens vinden welke editie dit is) deze computer staat op een netwerk waarbij er nog een computer is met windows 98 en twee computers met windows 2000 Pro hoe kan ik deze andere computers ook gebruik laten maken van de kabel internet verbinding? ik heb hier en daar eens gezocht maar kan eigenlijk niets vinden. eigenlijk zoek ik een stap voor stap handleiding? die man die chello heeft aangesloten heeft er een netwerk kaart bij in gezet en dit is ook nog eens dezelfde kaart als ik er in heb gezet ik kan dus niet eens uitvissen welke kaart de internet kaart is bij wijze van! wie kan mij verder helpen
Link naar reactie
[quote:75655c2b8f] deze computer staat op een netwerk waarbij er nog een computer is met windows 98 en twee computers met windows 2000 Pro hoe kan ik deze andere computers ook gebruik laten maken van de kabel internet verbinding? [/quote:75655c2b8f] Proxyserver installeren. kijk eens op de C!T-site. Staat een heel stuk over zelf netwerk aanleggen. [quote:75655c2b8f] ik heb hier en daar eens gezocht maar kan eigenlijk niets vinden. [/quote:75655c2b8f] :???: Dan heb je volgens mij niet gezocht... [quote:75655c2b8f] eigenlijk zoek ik een stap voor stap handleiding? [/quote:75655c2b8f] Ik weet uit m'n hoofd niet of dit stap voor stap sites zijn: [list:75655c2b8f] [*:75655c2b8f] http://www.helmig.com [*:75655c2b8f] http://www.tbrown.dircon.co.uk/network/ [*:75655c2b8f] en vele anderes site's [/list:u:75655c2b8f] [quote:75655c2b8f] die man die chello heeft aangesloten heeft er een netwerk kaart bij in gezet en dit is ook nog eens dezelfde kaart als ik er in heb gezet ik kan dus niet eens uitvissen welke kaart de internet kaart is bij wijze van! [/quote:75655c2b8f] Dan heb je mazzel gehad met die monteur. Lees je contract maar eens door. "1 computer per aansluiting". Ik had hier uit voorzorg de heleboel maar ff weggehaald.
Link naar reactie
[quote] IK HEB HET VOOR ELKAAR HOOR IEDEREEN BEDANKT VOOR DE HULP ik heb de verschillende computers een IP adres gegeven zoals aangegeven door iemand hierboven (een link naar een webpagina met de omschrijving) vervolgens heb ik een proxy server gedownload analogX proxy en toen nog wat instellingen in de verbinding op elke computer. en toen deed hij het!!! BEDANKT!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...