Ga naar inhoud

[TCP/IP] Corrupte stack?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik deel m'n inbel internetverbinding via ICS op een 486 DX-4/100 (win98SE dus.) deze bak staat via een 10Mbit hub in verbinding met een p200 waar ook 98SE op staat. Het probleem is echter het volgende. Wanneer op m'n p200 dataverkeer genereer naar de 486 toe of juist er vanaf dan gaat dat met gemiddeld 8KB/s. Waneer ik echter op de 486 werk en ik genereer daar verkeer op(naar beide kanten), dan gaat het met gem. 500KB/s. Dit alles via het TCP/IP protocol. Met NETBUI haal ik op beide machines naar beide richtingen toe 500 KB/s. Ergens gaat het dus fout (waarschijnlijk p200) maar wat? Ik heb de kabels al geruild, netwerkaarten om en uitgewisseld, maar het blijft steeds hetzelfde verhaal. Ik weet zo goed als zeker dat ik het allemaal juist heb ingesteld. Maar op de een of andere manier gaat er dus iets fout. Op dit moment zit er in de 486 een ne2000 compatibel kaartje (ISA) en in de p200 een Tulip 10Mbit ISA kaart. Beiden al een aantal keer vervangen door andere kaarten... Enfin, wie heeft er ook al eens zoiets meegemaakt en kan duidelijkheid brengen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...