Ga naar inhoud

help: f18 landen op carrier deck (ILS)


Aanbevolen berichten

Ik heb net het spel fa18 operation iraqi freedom. Maar ik krijg het toetstel niet op de aircraft carrier. In de instructies staat iets over ILS. Ik heb alles aangezet (flaps,gear,hook,ils, contact lso) Die lso begint over een bal te praten maar zie niks. Ik zie wel een verticaal streepje met onder boven en in midden een uitstekent horizontaal streepje. Als ik daar op probeer te centeren lijd het met in een 45 graden hoek de zee in :-? . Ik heb ook een ding met rood pijltje stijgem geel plaatje, groen pijltje. Kan ik daar dan beter op vliegen? Please iemand help ff door te zeggen wat ik allemaal miet centeren (sceenshot)
Link naar reactie
Hebbie ut ni toevallig over 'call the ball'? Dit is in american voetbal een term... maar ook in de us navy. Het betenkt zoiets als "ga maar landen!" en dan met name op een vliegdekschip. Dit is mij iig vertelt, toen ik een keer iemand vroeg wat dat nou betekende (speelde het spel Top Gun, waar ze ook riepen "Call the ball!". Mja, Top Gun was wat meer arcade... maar ook redelijk moeilijk. Probeer iig recht naar het schip te vliegen (niet schuin erop), en op het laatste moment de neus 10graden omhoog trekken (net als met starten). Dat moet iig met een Tomcat (f14) (je neus 10 graden omhoog). Jochem
Link naar reactie
[quote:258a014d24="sdk"]Ik heb net het spel fa18 operation iraqi freedom. Maar ik krijg het toetstel niet op de aircraft carrier. In de instructies staat iets over ILS. Ik heb alles aangezet (flaps,gear,hook,ils, contact lso) Die lso begint over een bal te praten maar zie niks. Ik zie wel een verticaal streepje met onder boven en in midden een uitstekent horizontaal streepje. Als ik daar op probeer te centeren lijd het met in een 45 graden hoek de zee in :-? . Ik heb ook een ding met rood pijltje stijgem geel plaatje, groen pijltje. Kan ik daar dan beter op vliegen? Please iemand help ff door te zeggen wat ik allemaal miet centeren (sceenshot)[/quote:258a014d24] ''On The ball'' bedoel je denk ik... dat betekend dat je precies boven het ''touchdown'' punt zit waar je neer moet komen, vlak voor de afremkabels... met de ILS bedoelen ze de ''Intercept Localizer'' ... een ILS is een punt die op een bepaalde frequentie uitzend, en zo je besturingscomputer op het juiste aanvliegpad zet. meestal heeft een ILS een bepaalde frequentie (weet niet of je dingen in kan stellen via de radiostack). dit is dus waar je de com punten instelt, en dus ook de ILS frequentie. mocht je dat gevonden hebben, dan moet je op meestal 4000 feet aanvliegen op de ILS localizer, en ILS activeren in de cockpit. op het moment dat je op de localizer zit, zal hij dan automatisch de ILS frequentie pakken, en recht op de ILS runway aanvliegen. Meestal zit er wel een button genaamd ''approach'' oid dergelijks zitten, waarmee hij dan automatisch de draai zal maken.. als je goed wilt landen, moet je aanvliegen met een 200 knots per uur, flaps op half.. dan landingsgear down, dan snelheid verminderen naar 150 oid, flaps op full.. je ''zweeft nu naar de landingsbaan'' vlak voor de touchdown, ''flare'' je de neus omhoog, dus iets de knuppel naar achteren trekken, en ''on the ball'' landen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...