Ga naar inhoud

NWN Hordes of the underdark.


Aanbevolen berichten

Hier 2 screenshots. 1024x768 alles MAX Anti-aliasing op 4x en Aniso thropische filtering op 16x [img:a04934f6a0]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/NWN.JPG[/img:a04934f6a0] Ik en Deekin tegen een Hook Horror [img:a04934f6a0]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/NWN2.JPG[/img:a04934f6a0] Ik tegen mijn spiegelbeeld, ik doe hier Ice storm op mijn spiegelbeeld, mijn spiegebeeld word vrolijk gestagneerd door de hand van Bigby :D Ik vind de gfx een stuk mooier dan Dungeon Siege en de Gameplay is verre weg superieur aan dungeon siege.
Link naar reactie
  • Reacties 342
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    343

Ik zit nu in hoofdstuk 3 en heb weer wat aardige spulletjes kunnen kopen. Ik ben level 25 wizard en heb nu alle level 7,8,9 spreuken. str 19 dex 21 con 23 int 28 wis 13 char 16 AC 30, heavy crossbow +10. Bij de level up kreeg ik deze keer helaas geen feature. /spoiler Mijn wisdom was te laag om de sleeping man met het amulet van de sensai wakker te maken. /spoiler
Link naar reactie
//Bigstaal ziet er netjes uit die specs van je character. Ik zal die van mij ook even posten Level 1 fighters/ Level 11 Sorcerer/ Level 4 Red Dragon Discipline Str: 20 Dex: 14 Con: 16 Int: 18 Wis: 10 Cha: 20 Mijn Str is al met 4 omhoog gegaan door de RDD 8) O ja, de Old Blue Dragon ook verslagen, bij zag hij me meteen. Eerst Lesse Spell breach van een scroll gebruikt daarna Bigbys hand en vervolgens mijn hele magische arsenaal erop getoverd. behalve elctric, daar is hij immune voor. Het was best pittig maar het is gelukt :) //SDK Je moet wel veel je muis gebruiken maar niet dat je met elke slag moet klikken. Er zit alleen wel veel en veel meer strategie in dan het stomweg aanvallen van Dungeon Siege wat Dungeon Siege er saai maakt
Link naar reactie
Yeps, en als ik mijn oude spullen ooit weer terug vind, ik had daar een Bracher +4 str +4 Con tussen zitten, die bracher had ik een keer gevonden in een On-line Mod, die hoop ik wel weer terug te vinden. Sorcerer/RDD is een heerlijke combo. denk alleen dat ik nu ook maar weer wat aan Sorcerer moet gaan besteden, anders kan ik nooit Level 9 spreuken.
Link naar reactie
Ik kon het niet laten om toch maar even aan het spel te beginnen vóórdat ik SpellForce had uitgespeeld. Dus heb ik het gespeeld en ik ben helemaal verslaafd, het is echt heel leuk! Ik ben gewoon een Pure Sorcerer (statistieken komen nog wel) en ben nu in het 3e lvl van de Undermountain (ga zo naar de 4e, is kwestie van lopen). Overigens is het op het moment m'n favoriete spell : Black Blade of Disaster...
Link naar reactie
Ik ben nu lvl 23 of 24 geloof ik, m'n enige epic spell op het moment is Dragon Knight. Edit: Vraagje: Welke familiar gebruiken jullie? Ik heb gebruik de Fairy Dragon, krachtig en leuk beest. Ik heb verder de Eyeball geprobeerd (alleen was die evil, en ik neutral good...) en de Pseudo Dragon (niet zo sterk als m'n 'eigen' familiar vind ik. Weet trouwens iemand of zij nog epic abilities krijgen? Overigens *Mogelijke Spoiler!* - - - - - Ik heb erg gelachen met Golem (totdat deze verwoest werd, maar hij was toch te groot en te langzaam), is wel leuk dat ze het op deze manier in het spel verwerkt hebben! - - - - - */Mogelijke Spoiler!*
Link naar reactie
[quote:615c855a51="bigstaal"] /spoiler sommige henchmen hebben wel de mogelijkheid om een prestige class aan te nemen: Deekin is RDD, mijn drow hench woman is assassin. /spoiler[/quote:615c855a51] Die combo qua Henchman heb ik ook :) Leuke is dat die Drow vrouw ook met deekin gaat praten over zijn oude master (die draak uit SoU). Deekin word erg sterk, ik vind hem een stuk bruikbaarder dan in SoU. die Drow is ook goed. Ik zit nu ook in underdark, ik was meteen naar het westen gerend, over die shadow brug heen (simpele puzzel om over de brug te komen, als je lore hoog is :) ) Daar kom je echter een drow gast tegen in de " Eye Tyrant Chasm " met wat drow vriendjes. Die kan ik echt niet aan, enorm sterke drow is dat, ben ik daar te vroeg? ben level 6 RDD / level 12 Sorcerer / Level 1 fighter (level 19 dus).
Link naar reactie
Hoe heb je die gast dood gekregen dan? ik heb 196 leven en heeft dat in een paar slagen gereduceerd tot 0. Hij is hasted en erg snel. en maakt gebruik van disarm en called shot of crippling strike. Ik heb Permanent haste (dmv mijn +7 pratende zwaard, handig hoor drow smid ;) ) en gebruik greater stoneskin en greater spell mantle dmv diverse scrolls die ik heb. zelf nadat ik time stop (scroll) en dan Greater spell breach en een paar fireball + cone of cold spreuken op hem doe staat hij er nog. Ik denk dat mijn spreuken te slap zijn, jij bent level 24 sorcerer, ik slechts level 12.
Link naar reactie
:( ik ben bang dat ik nu in een onmogelijke situatie zit ... *** SPOILERS **** probleem 1 : de doorgang naar level 2 bij de Ogre zou ik moeten verwoesten met een vatje kruit. Probleem is alleen dat ik dat vat gewoon gebruikt heb om die kisten kapot te krijgen bij de nymph. Maar op zich is dat niet erg aangezien ik met behulp van die brug-puzzel toch op 2 terecht ben gekomen ... tenminste dat hoop ik ? probleem 2 : wat moet ik met die vier kettingen doen ? Ik heb ze vastgemaakt aan die 'pedastals', maar voor de rest gebeurd er niks, behalve dat er schijnbaar at random een wyrmling tevoorschijn komt. Enige hints wat ik moet doen/zoeken ???
Link naar reactie
Als je aan de eerste ketting trekt, geel geloof ik, kijk eens naar de (volgorde van) kleuren die boven het water verschijnen....... Edit: Vraagje, weet iemand wat die Nymph voor quest geeft? Ik heb haar per ongeluk gedood, ze werd namelijk boos toen ik nog een Fairy Dragon (enemy) wilde doden toen zij zich al had overgegeven... Jammer... @RD Ik gooide eerst mijn Black Blade of Disaster, m'n trouwe zwaard dat voor mij vecht. Er is alleen één probleem mee, als je je concentratie verliest door bijvoorbeeld aan te vallen, unsummoned hij. Toen ben ik op afstand gaan staan en ik heb ik eerst Bigby's crushing hand (unsummoning van het zwaard leverde dat op) op die sterke gast gegooid (die lvl 9 Bigby) en daarna iedereen met Albi Dalzims Horrid Wilting bestookt. Winnaar: Ik :-). Maar ja, zo hoog ben jij natuurlijk (nog) niet, maar ik zou wel een vorm van Bibgy aanraden of anders Power Word stun (dat kan toch al wel op 12?).
Link naar reactie
Volgens mij maakt het alleen verschil voor je allignment, want ik kreeg geen aparte queeste behalve 'vrije' toegang tot haar schatkamer ... maar dat heb jij toch ook ? Ik zal eens op de kleurtjes letten. Het was me niet opgevallen omdat in het begin stond dat er een poel van kleuren was te zien. btw : dat sprekend zwaard was best de moeite waard om te halen. Al is het maar vanwege het commentaar tijdens de gevechten ;) Ik vermoed dat ik dat gevecht heb overleefd vanwege de diverse immuniteiten die ik heb (vanwege greater amulet of health + een belt of agility dat 'freedom' effect heeft). -- edit -- Kunnen we op dit forum geen 'spoiler-tags' krijgen ?
Link naar reactie
bijna elke post bevat kleine spoilers ;) doe je weinig aan. //Jafo de " Alchemist Fire Keg" is gewoon een andere methode om op level 2 te komen naast via de brug, je mist alleen wat EXP die je krijgt als je ook via de andere route naar level 2 gaat. Bij die kettingen moet je zoals Hu'uruun al aangeeft letten op het licht boven de pool of collors, je moet dan vervolgens een kleuren volgorde van 6 krijgen. //hu'uruun Ik ben daar al weer weg gegaan, kom later wel weer terug om die gast uit te schakelen als ik een wat hogere level ben. Bigby's crushing hand kan ik nog niet, en cloudkill, powerword stun en zo ook niet. kan maar 1 level 6 spreuk. Ik concentreer me nu voornamelijk op RDD, ben nu level 7 RDD (nog 2 level en ik krijg vleugels :) ) daarna ga ik weer verder met sorrcerer om zwaardere spreuken te leren. Ik zit nu in die tempel met die Cult van vampieren. leuk stuk is dat, doet me denken aan de vampieren in BG2 :) //Nymph Als je de Nymph laat leven krijg je alleen wat EXP cadeau. o ja. dat pratende zwaard heb ik ook, omdat ik een half-elf ben kan ik die als sorcerer/rdd ook gewoon gebruiken. Erg goed zwaard, helemaal nu ik er een +7 / permanent Haste + True Seeing / +2D6 Acid Dammage zwaard van heb laten maken door die Drow smid 8) Zijn opmerkingen zijn erg leuk als je er mee aanvalt, " I love the taste of elf blood in the moring" als je een drow slaat :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...