Ga naar inhoud

[GTAvc]To mod or not to mod


Aanbevolen berichten

Nadat ik toch een beetje uitgespeeld was met VC ben ik maar op zoek gegaan naar mods voor het spel. Nu is dat vaak niet altijd even makkelijk; - zelf de auto's importeren - de handling handmatig aanpassen - evt kleuren aanpassen ik heb vaak zat de backup terug moeten zetten, omdat het spel weer niet werkte, omdat er ergens weer een fout inzat. Nu is er echter een nieuwe tool, die het modden van het spel tot een makje maakt. In het programma zit een ingebouwde downloadclient waarmee je van de server nieuwe auto's, textures en andere dingen kan downloaden. het werkt heel simpel, voer een trefwoord in, dowload de file die je wilt hebben. Dan ga je naar de ''manager'' en installeer je de nieuwe file. bij een auto klik je een originele auto aan, en deze wordt automatisch helemaal aangepast. [quote:6ebce0a4ed]VCM stands for Vice City Mod, a file format intended to distribute 'mods' for Grand Theft Auto: Vice City in a single file. A .vcm file contains all the data needed to install a mod and with the manager, downloading and installing one takes no more than a few mouseclicks.[/quote:6ebce0a4ed] je kan op 2 manieren de nieuwe dingen downloaden, of via de inprogram downloader, of via de website [url=http://www.gtavicemods.com/latest]downloads[/url] Download je van de site, klik dan gewoon de download url aan, en het programma start automatisch.. [url=http://www.gtavicemods.com/]homepage[/url] laat eens weten wat je er van vindt.. ben zelf weer helemaal in to the game nu... zal later nog wel wat ingame piccies posten..
Link naar reactie
heb er ook wel eens over zitten denken om mods te downen, bijv voor battlefield 1942 komen er veel uit. nu heb ik 1 keer een mod (custom made maps) gedownd voor sof 2 en op sommige servers geeft die dan aan: invalid pk3 files found, en kan ik op deze server niet gamen. is dit normaal dan en zoja dan laat ik de mods maar voor wat het is.
Link naar reactie
// bmw Dan heb je waarschijnlijk een van de standaard-bestanden van het spel overschreven. Da's of een slechte mod of je hebt zelf niet opgelet bij het uitpakken/installeren. Het zou ook kunnen dat de server een andere (nieuwere/oudere) versie heeft staan dan jij ge-installeerd hebt. De reden dat je eruitgeschopt is vrij logisch : op z'n gunstigst heb je andere code en waar jouw computer dan 'A' ziet staat in werkelijkheid 'B' Op z'n slechts zou de wijziging zou een aimbot of andere troep kunnen bevatten, dus neemt een (goed beveiligde/afgestelde) server het zekere voor het onzekere en weigert je de toegang.
Link naar reactie
Fileplanet zegt net zoveel (of weinig) als iedere andere site. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat daar een virus of iets anders in zit ... Dus een virusscanner gebruiken als je het niet vertrouwt is wel zo verstandig. Het beste is de 'originele' site van de mod in kwestie op te zoeken ipv zo maar wat te downloaden van welke site dan ook. Dan weet je meteen of je de juiste versie hebt en/of er problemen zijn ...
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...