Ga naar inhoud

demo battlefield 1942 secret weapons as vrijdag


Aanbevolen berichten

Als de AI in orde was dan was SP best wel 'leuk' ... Maar als je ziet dat men er nog steeds in slaagt om de botjes in cirkels te laten rijden ipv ergens naar welk doel dan ook :( Ik had toch gedacht dat men dat wel gemaakt had zonder een of andere rare AI-setting te moeten instellen. Volgens CliffyB hebben de bots in UT'04 wel een rijbewijs ;) ... de BF1942 bots daarentegen zijn dus duidelijk gezakt voor hun examen. Ik vraag me zelfs af of ze de theorie kennen ;) Is er uberhaupt wel een manier om die bots te commanderen ??? De voice-commando's die ik zag waren niet meer dan 'help'.
Link naar reactie
[quote:308b118e96="Red Dragon"]Speedy, dat probleem was bij het orgineel ook al zo. je hebt waarschijnlijk een refreshfix aan staan, zet deze refreshfix uit, dan moet het werken[/quote:308b118e96] Ow, dat zou dan goed kunnen. Heb wel een refreshfix geinstalleerd, maar dat is er 1 die zichzelf ergens diep in windows nestelt want kan zo niks vinden waarmee ik hem kan uitschakelen. Maar goed, big deal want op 60hz spelen is voor mij sinds m'n 386 met 14" beeldbuis wel geweest. Erg slecht dat ze bij EA daar nu nog niks op hebben gevonden. En vreemd dat ik ooit in een ver verleden wel de orginele BF heb gespeeld ... hoe ik dat toen toch heb gedaan :-?
Link naar reactie
[quote:a877df91ce="sdk"]In plaats van het verhaal te checken: Wat is het verschil met de oude BF. (die ik dus onwijs vond sucken omdat de ak zo rot schoot).[/quote:a877df91ce] het enige grote verschil zijn de nieuwe maps en vehicles.. verder zijn de units in een nieuw pakje getrokken... heb de demo ff gedownload, en hij is wel leuk, grappige nieuwe units iig.... MP is er gewoon niks anders aan... Denk niet dat ik deze ga kopen, hij is wel leuk, maar eigenlijk is het niet veel nieuws....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...