Ga naar inhoud

kom niet verder met half life :(


Aanbevolen berichten

ik ben nu bezig met half life maar ik kom echt niet verder:(:(. ik ben in een soort kokker met onderin radio actiefe stof. en ik kan door middel van ladders en wat rond draaidende karretjes naar boven klimmen. daar kom ik bij een soort capsule. waar een mannentje op zit. dan kan ik twee knoppen indrukken en dan krijgt de capsule voeding. en dan gaan er boven mij in de kokker nog 4 dingen openen en daar komt ook stroom uit. mij vraag is wat moet ik dan doen. de capsule gaat overigs ook open. ben er in geweest maar er gebeurt zeer weinig :S wie kan mij helpen ??? alvast bedankt :D
Link naar reactie
na omdat ik het spel niet kende. omdat ik niet zo thuis was in de game wereld omdat ik eigenlijk nooit echt een normale pc heb gehad. nu wel :Dhehehe. althans vind ik zelf :wink:. en ik zag het spel toevallig op drome. dus toen d8 ik moet ik ook maar eens gaan spelen is wel een leuk spel :D. maar goed ik ga effe op google kijken :D alvast bedankt :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...