Ga naar inhoud

UT2003 setup start niet op


Aanbevolen berichten

[quote:6093313247]< Nr. 5 > Need more input ... < / Nr. 5 > Meer info over je systeem & OS wil wel eens helpen ...[/quote:6093313247] Sorry, 'k moest snel weg, dus had geen tijd om meer te schrijven. :-? Maar hier komt het: -ik heb problemen met een ASPI-driver ([url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=598379]zie hier[/url]), maar ik denk niet dat dat het probleem is -ik heb een cordless mouse, ik heb wel eens gehoord dat dat problemen zou geven met UT2K3 -Windows 2000, geen breedband internet dus geen servicepacks -hardware: de ut2k3 demo draaide er goed op. btw de deïnstallatie van de demo gaf dezelfde foutmeldingen. Het komt er dus op neer dat ik niet weet waardoor de setup het niet doet. Ik heb wel virusgescand zonder resultaat. De laatste dingen die ik me kan herinneren die ik met mijn compu heb gedaan: - ASPI driver geïnstalleerd - cordless mouse geïnstalleerd - ClonyXXL geïnstalleerd - BlindWrite geïnstalleerd - allerlei stomme spelletjes voor mijn broertje geïnstalleerd (Tony Hawk 2&3 etc.)
Link naar reactie
Ik zou toch maar die servicepacks zien te downloaden of anderszins zien te krijgen, want volgens mij is dat het grootste probleem. Ik heb zelf win2k en daar werkt alles wel ... Mogelijk is je cd-brander de schuldige. UT'03 heeft namelijk een 'kopieer-beveiliging' op de cd (die door patch 2225 eindelijk werd uitgeschakeld). Ik heb eens gehoord dat sommige van die beveiligingen wel eens controleren op kopieer-programma's e.d. Mogelijk dat dat bij jou ook het geval is.
Link naar reactie
[quote:ef8c482db1]Ik zou toch maar die servicepacks zien te downloaden of anderszins zien te krijgen, want volgens mij is dat het grootste probleem. [/quote:ef8c482db1] Maar de demo werkte ook goed, dus het zou me verbazen als het daar aan lag! :-? Maar hoe zit dat met die cordless mouse. Ik weet toch echt zeker dat ik daar iets over had gelezen.
Link naar reactie
Die "kopieer-beveiliging" zou van een simpel te corrigeren krasje wel eens een onleesbare schijf kunnen maken ... Ik heb zelf wel het idee dat win2k gevoeliger is voor dit soort problemen. Vooral omdat ik ook met een paar programma's (Upaint & MOO3) dit soort rare problemen kreeg ... en dat terwijl diezelfde cd's met diezelfde dvd-rom (in mijn geval) in een ander systeem geen enkel probleem gaven. Een miniem krasje of een rotte dvd-rom zou kunnen ('k zowiezo het idee dat dat ding van mij niet meer helemaal 'fris' is), maar het blijft irritant dat ondanks alle voorzichtigheid zoiets gebeurd. :evil: Bij MOO3 kon ik het omzeilen door de cd vanaf een ander systeem op het m'n thuisnetwerk te benaderen ... Mogelijk dat je dat bij UT'03 in jouw geval ook kunt doen ? Dus de cd-drive van een andere pc delen over het netwerk en die dan vanuit jouw pc benaderen. Zolang de cd niet nodig is voor het spel (of de 'kopieer-beveiliging') zou dat moeten lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...