Ga naar inhoud

Vastlopen na 5 minuten


Aanbevolen berichten

Ik heb een pc, en alleen als ik spellenspeel loopt ie vast na 5 minuten. :cry: Ik nu pas een spel, Tactical OPs, en net toen ie klaar was met listen van de servers hoorde je een brom over de boxen en deed ie niks meer. NIKS :-? Weet iemand wat ik daaraan moet doen, iets scannen, iets eraf halen, tell me.
Link naar reactie
[quote:c3b38ab18a="Auron"]Ik heb een pc, en alleen als ik spellenspeel loopt ie vast na 5 minuten. :cry: Ik nu pas een spel, Tactical OPs, en net toen ie klaar was met listen van de servers hoorde je een brom over de boxen en deed ie niks meer. NIKS :-? Weet iemand wat ik daaraan moet doen, iets scannen, iets eraf halen, tell me.[/quote:c3b38ab18a] tell us dan even wat meer over je systeem (videokaart, moederbord, OS etc) dan is het soms iets makkelijker het probleem te vinden. -gebeurt het aleen als je servers aan het fetchen bent? kijk dan eens of je netwerkkaart niet conflicteerd. -misschien andere VGA drivers installeren - temperatuur te hoog? - Voeding niet sterk genoeg?
Link naar reactie
mijn systeem: windows 2000 pro amd xp 1800+ 256 mb 266 mhz chaintech geforce 4 64 mb 350 watt voeding 60 gb 10/100 mb inet in moederbord als ik iets ben vergeten ask maar, btw, me pc is 1 maand geleden nog nageken door computerfreaks, die in zon winkel werken. Toen was alles goed, ze hadden me 256 pc133, vervangen met die 256 pc266. Liep stukken beter, op het moment heb ik alleen problemen met TO, en het gebeurd wanneer het wil. Errst ook wel een paar keer bij het listen, en soms ook in het midden van het spel.
Link naar reactie
lol, Count Uilesnor. :P Maar verder heb ik geen spellen erop staan, het is niet echt de computer voor spellen, het is meer voor me vaders werk, dus ik mag er niet teveel opzetten. Maar ik heb er 7 coolers inzitten dus aan warmte zal het denk niet liggen :P Ik heb btw een progje, speedfan, die geeft ook niks aan van oververhitting.
Link naar reactie
Ik had ook een goede koeling in mijn computer alleen hadden de heren technici vergeten deze aan te sluiten. Heerlijk stil mijn computer toen maar iedere keer als ik een spel opstarte zette mijn computer zichzelf uit voorzorg uit. Ik begrijp dat jouw computer vastloopt en zich dus niet uitzet? Dit is dan zeer waarschijnlijk geen koelings probleem. Probeer betere (dus de nieuwste) drivers te vinden ook voor zaken als jouw moederboard en geluidskaart (ook als het een onboard kaart is heeft deze een apparte drivers). Probeer ook een patch te vinden voor tactical ops, dit is zeer waarschijnlijk het probleem. Als het kan probeer een ander spel te spelen als het probleem zich ook daar voordoet dan kan het aan jouw computer liggen maar mijn vermoeden is dat het een probleem is met tac ops zelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...