Ga naar inhoud

RCTW ET flikkert het beeld erg.


Aanbevolen berichten

[quote:2b089138e2]Dat is ook!. Ik weet niet in welke community jij zit. Zal wel erg laag zijn ofzo (en je hoeft neit te beginnen dat ik wel laag zal zitten want ik zit oa bij WY6, en das nr 1 benelux en nr 11 internatianal CTF). Als je net begint is het zo dat je niet goed kan richten, newbie/ ER zijn echter gasten die best goed zijn maar die in sof2 bijvoorbeeld een rechtermuis van de m4 gebruiken, dat is een granaat die in 1 keer dood. Moto: Killed by a nade noob, learn to aim. Ook het gebruiken van een gewone granaat als je de kans hebt iemand te killen met je gun is noob. En het gebruiken van de automatische shotgun is noob. en niet newbie![/quote:2b089138e2] 1. Het is Newbe (to be new. Ik weet niet waar je Newbie vandaan haalt...). 2. Noob is een verbastering van Newbe, ik weet niet wat jij er voor lompe betekenis aan geeft en al die andere stakkers (al zijn het miljoenen) maar voor mij is er geen verschil. 3. Wtf is Moto? 4. Het kan me niet schelen in wat voor community je zit, dat heeft geen enkele betrekking tot wat het woord betekent. Dat is voor iedereen anders. Dat het bij jou nou 'granaat' betekent bij wijze van spreke, kan voor een ander 'sniper' betekenen... 5. Het 'zal wel weer laag zijn' is een typische SDK opmerking. M.a.w. maar wat brullen zonder dat er een reden is om aan te nemen dat het zo is.
Link naar reactie
sdk, mijn god...... Je houd er een beetje vreemde ideeën op na, zo te zien. Lekker belangrijk dat je "hoog" zit, maar zijn spelletjes niet primair voor 't plezier? Lekker denigrerend bezig dan, tegenover je medespelers. Andere spelers, speciaal nieuwe, hebben meer aan hulp dan aan afkeer. Dat voorbeeld van SOF2 ...... kan er niets mee. Voor de rest, dat je in goede clans zit, ik heb altijd respect voor goede spelers, maar dat ff terzijde. Oh, als je SF kent en dan ook de clan (IBM), dan weet je misschien mijn mening beterder over bepaalde zaken :) //ontopic dan maar Dat van die framerate vs upload kan goed kloppen. Met UT / SF had ik hetzelfde probleem. Ging weg toen PlanetInternet / MxStream de upload verdubbelde, maar voor dat dat gebeurde, capte ik mijn framerate. Kan je ook proberen op een of andere manier. //offtopic Newbie is eigenlijk meer de NL manier van zijn Engelse "vriend" Newbe..... denkik. Tis meer de term n00b die ik zie..... helaas een term die ietswat negatief is / wordt gebruikt door wat langer spelende spelers die denken belangrijker / meer te zijn..... :-?
Link naar reactie
Nou nou !!!!!!!!!!!! Rustig aan jongens. Slaap eens wat meer en speel eens wat minder. Advies van: Dhr NoNoAD :lol: :roll: Nee ik heb geen thuis netwerk en geen andere dingen aan staan op de pc. Alle spellen die ik speel zet ik op 800-600-32bit low ditail als ik online ga. Bedankt voor de uuuuu......hulp!? :roll: Groeten, NoNoAD
Link naar reactie
tja, je kan ook gewoon pech hebben. Ik speel al een paar maanden amper een spelletje online, maar heb voor de afgelopen 4 jaar bijna dagelijks UT and daarna SF gespeeld. Bij SF voornamelijk op Deense / Zweedse servers, en soms voor een week of meer had ik gewoon een twee tot drie keer zo hogere ping. Niet alleen ik, maar meerdere Nederlandse spelers op dat moment die ook MxStream hadden. Meestal ook sowieso NL spelers, maar soms niet. Kan aan de routering liggen van het internetverkeer tussen jouw pc en de spelserver. Hoeft maar één langzaam punt tussen te zitten en daar gaat je ping.... PS: sry, je hebt gelijk. Slecht geslapen. Vriendin heeft 't min of meer uitgemaakt. Harde dag op 't werk. Hmmmmmm :cry:
Link naar reactie
[quote:95b037b3ed="kamakazi"]sdk, mijn god...... Je houd er een beetje vreemde ideeën op na, zo te zien. Lekker belangrijk dat je "hoog" zit, maar zijn spelletjes niet primair voor 't plezier? Lekker denigrerend bezig dan, tegenover je medespelers. Andere spelers, speciaal nieuwe, hebben meer aan hulp dan aan afkeer. Dat voorbeeld van SOF2 ...... kan er niets mee. Voor de rest, dat je in goede clans zit, ik heb altijd respect voor goede spelers, maar dat ff terzijde. Oh, als je SF kent en dan ook de clan (IBM), dan weet je misschien mijn mening beterder over bepaalde zaken :) //ontopic dan maar Dat van die framerate vs upload kan goed kloppen. Met UT / SF had ik hetzelfde probleem. Ging weg toen PlanetInternet / MxStream de upload verdubbelde, maar voor dat dat gebeurde, capte ik mijn framerate. Kan je ook proberen op een of andere manier. //offtopic Newbie is eigenlijk meer de NL manier van zijn Engelse "vriend" Newbe..... denkik. Tis meer de term n00b die ik zie..... helaas een term die ietswat negatief is / wordt gebruikt door wat langer spelende spelers die denken belangrijker / meer te zijn..... :-?[/quote:95b037b3ed] hier dat bedoel ik, n00b = noob en er zitten zelfs noob clans tussen de clanbase ladder en die zijn echt niet vorige week gestart. Denkd at het dan toch aan de community ligt. Als iemand jou noob zou noemen en jij zegt dan, im no noob i play for 1 year. Dan is het antwoord niet. O then it's ok , work on your skill maar: I don't care about how long you play, stop using noob weapons and learn to aim. (ik zou zeggen Stop being a noob become a camper :D) Moto moest motto zijn newbie zoals ik het ken is begonnen in planatarion tijd. (iedereen post, hi i am a newbie please help me i don't know how to play) Newbie Heeft zich vervolgens geintergreed netzoals lol (toch vrij nederlands van oorsprong heb ik het idee). Ook zit de uitfrukking Newbie zelfs in the sims (engelse), je krijgt de eerste keer de familie Newbie als ik het goed heb onthouden. Voor zekerheid, met sf bedoel je Strike Force? en over die denigerend gedoe. Is absoluut niet waar ik zei het voor huruum want die gast zit me altijd te irriteren. Weet zeker dat ie gezegd had . Weet niet uit wat voor vage slechte comminity komt. Dus ff goed tegenargument geven (argument op basis van ervaring). Ik heb dus een clan met een aantal beginners erin. Ik help ze ook...
Link naar reactie
[quote:00af1bee78]TheDarkPrince [DCC]: WC3 1.10 update is nergens offcieel te downen, slim gedaan says: wat is een noob (ik weet wel) @dm!n - Nothing happened - Rent your own server at www.thegamehost.nl says: noob is in mijn ogen iemand die een negative score achter elkaar haalt @dm!n - Nothing happened - Rent your own server at www.thegamehost.nl says: iemand die nix kan niet raken kan @dm!n - Nothing happened - Rent your own server at www.thegamehost.nl says: maar noob kan ook betekenen @dm!n - Nothing happened - Rent your own server at www.thegamehost.nl says: zieligerd omdat je met m203 of usas speelt @dm!n - Nothing happened - Rent your own server at www.thegamehost.nl says: of alleen nades @dm!n - Nothing happened - Rent your own server at www.thegamehost.nl says: zo zie ik het [/quote:00af1bee78] en zo kan ik nog 20 mensen vragen...
Link naar reactie
tja, dat woord n00b en al zijn varianten hebben een kwade bijsmaak gekregen en zijn eigenlijk scheldwoorden geworden, terwijl er geen vervanger voor in de plaats is gekomen voor de echte betekenis; vandaar 't onnodige misverstand wat soms plaats vind. 'k wil er verder geen woorden aan vuil maken...... 'k heb een kutdag gehad, en had niet zo moeten reageren; doe ik normaal gemeend toch niet. Sf is StrikeForce ja :) [edit] Hehe, dat met die wapens.... dat zijn geen n00b's, maar hukers :o :) Term van SF :) Zo'n kleine community heeft toch wel een specifiek woord ervoor kunnen vinden..... hihi. Zelfs dat ontopic van mij was niet erg ontopic gezien de eerste post van deze thread.........hmmm V-sync probleempje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...