Ga naar inhoud

RCTW ET flikkert het beeld erg.


Aanbevolen berichten

[b:3437bb4f2f] Hallo allemaal, Ik wil vandaag even RCTW ET (Return To Castle Wolfenstein Enemy Territory) gaan spelen. Start ik het op, flikkert mijn beeld heel erg. En 2 dagen geleden deed ie het nog. Ik heb alle opties nagekeken, en alles goed gezet. Nog steeds hetzelfde probleem. Toen heb ik het spel opnieuw geinstalleerd. De opties weer goed gezet, maar het helpt nog niet. Ik heb mijn monitor nagekenen, maar daar stond ook niks verkeerd. Mijn pc: Processor: AMD Duron 750 MHZ Videokaart: Asus AGP-V6600 Geforce 256 32 MB Moederbord: MSI K7T Pro 2 Lite Drivers: De laatse van mijn videokaart en moederbord. Weet iemand wat het probleem is. Alvast bedankt,[/b:3437bb4f2f]
Link naar reactie
Dat kan het natuurlijk ook zijn, maar ik heb er niks aan gedaan. Hij staat normaal op 85 hertz. En dat staat hij nu nog steeds. Maar ik heb wel een paar nieuwe driver voor mijn videokaart geinstalleerd. En toen deed ie het opeens. Edit: Ik heb de ouder drivers weer gedownload, en hij doet het weer. Soms vat ik die stomme drivers niet helemaal, maarja. En als het spelletje saai begint te worden gooi ik het eraf en install ik gewoon de nieuwe drivers weer! Bedankt allemaal voor het meedenken!
Link naar reactie
@Nonoad Dat zou wel leuk zijn om met z'n allen tegen elkaar te spelen. Goed ideetje. @Inzane Dan ben ik jouw al een keer tegen gekomen! Jij heb meestal wel een hoge score! Haha, ik ga je verrot knallen als ik je zie!!! @Wigerts Thanks! Jij ook veel succes met gamen! Trouwens als het mag van de moderators, mogen jullie hier ook nog meer vragen of problemen posten. Tenzij het niet mag! Maar dat zien we wel.
Link naar reactie
[quote:b3bb6874bb="GamesFreak"] @Inzane Dan ben ik jouw al een keer tegen gekomen! Jij heb meestal wel een hoge score! Haha, ik ga je verrot knallen als ik je zie!!! [/quote:b3bb6874bb] Kom maar op :D [quote:b3bb6874bb="GamesFreak"] Trouwens als het mag van de moderators, mogen jullie hier ook nog meer vragen of problemen posten. Tenzij het niet mag! Maar dat zien we wel.[/quote:b3bb6874bb] Uh neuj geen problemen. ET op Linux r0cks :)
Link naar reactie
@GamesFreak Moeten maar effe gaan kijken hoe we dat gaan doen en of dat iemand een server voor ons terbeschikking wil stellen. ( Computertotaal- Gamers?? ). En ja ik heb nog een probleem met de snelheid van het spel. Ik heb wanadoo ADSL-basic 712 kb/s of zo iets een kennis heeft cabel 300kb/s geloof ik. Hij heeft een ping in het spel RTCW-et van 50 ik heb een ping van 200 ???? Het enige wat ik aan heb staan is virusscanner ( Norten) en firewall ( zonealarm). Alles uit gedaan en dat heeft geen effect gehad op mijn ping (meschien moet dit naar Forum: Internet/netwerken , maar dan hoor ik dat wel van de moderator:-). Groeten, =[IFF]=NoNoAD
Link naar reactie
ja modem gebruiker lijken zelf sneller te gaan :wink: Nee echt het stottert wel eens en heb geen exstra programma's om mijn connectie te boosten of andere dingen gewoon XPpro met een router er voor. (Alcatel Speed Tough home) beeld kwaliteid zet ik op stanaart 800-600 medium en nog helpt dat niet RAAAR Wat doe ik fout?? schone install wertk ook niet. Bedankt NoNoAD
Link naar reactie
[quote:4a2e6fc636="GamesFreak"]Ik heb meestal een ping van 60 - 100 Hoger komt hij nooit. Maar als jij een ping van 200 hebt stottert die dan of wat doet ie?[/quote:4a2e6fc636] Sorry hoor kan het echt niet laten hier iets van te zeggen, ik raad je aan dit ook niet op een server te zeggen. Iedereen zal je uitmaken voor NOOB. [size=24:4a2e6fc636]Stotteren=lag[/size:4a2e6fc636] Je kan de lag beperken door de framerate van het spel omlaag te brengen, hierdoor stuur jij minder beeldjes naar de server. Gebruik van upload is ook fataal, zet programma's als emule en kaza dus altijd uit.
Link naar reactie
[quote:5636bdce5f="GamesFreak"]Ik heb meestal een ping van 60 - 100 Hoger komt hij nooit. Maar als jij een ping van 200 hebt stottert die dan of wat doet ie?[/quote:5636bdce5f] [quote:5636bdce5f="SDK"]Sorry hoor kan het echt niet laten hier iets van te zeggen, ik raad je aan dit ook niet op een server te zeggen. Iedereen zal je uitmaken voor NOOB.[/quote:5636bdce5f] Pffft, wat is dat nou voor een belachelijk opmerking? Jij was het toch ook trouwens, die hamerde op het feit dat 'Newbe' wat anders was dan 'Noob'. Als je Noob was gebruikte je Noob wapens ofzoiets belachelijks... Als ik tijd heb zal ik die topic eens opzoeken... [quote:5636bdce5f]Je kan de lag beperken door de framerate van het spel omlaag te brengen, hierdoor stuur jij minder beeldjes naar de server. Gebruik van upload is ook fataal, zet programma's als emule en kaza dus altijd uit.[/quote:5636bdce5f] Briljant, echt briljant. Met ADSL moet dat spel prima te spelen zijn, ik heb ADSL lite en daar gaat het prima mee (niet dat ik het speel, het is te saai). Het ligt dus aan iets anders (waarschijnlijk router, gelukkig dat ik die ondingen zelf niet gebruik). Hang je ook nog aan een thuisnetwerk?
Link naar reactie
[quote:06d8aa25ee="Hu'uruun"][quote:06d8aa25ee="GamesFreak"]Ik heb meestal een ping van 60 - 100 Hoger komt hij nooit. Maar als jij een ping van 200 hebt stottert die dan of wat doet ie?[/quote:06d8aa25ee] [quote:06d8aa25ee="SDK"]Sorry hoor kan het echt niet laten hier iets van te zeggen, ik raad je aan dit ook niet op een server te zeggen. Iedereen zal je uitmaken voor NOOB.[/quote:06d8aa25ee] Pffft, wat is dat nou voor een belachelijk opmerking? Jij was het toch ook trouwens, die hamerde op het feit dat 'Newbe' wat anders was dan 'Noob'. Als je Noob was gebruikte je Noob wapens ofzoiets belachelijks... Als ik tijd heb zal ik die topic eens opzoeken... [/quote:06d8aa25ee] Dat is ook!. Ik weet niet in welke community jij zit. Zal wel erg laag zijn ofzo (en je hoeft neit te beginnen dat ik wel laag zal zitten want ik zit oa bij WY6, en das nr 1 benelux en nr 11 internatianal CTF). Als je net begint is het zo dat je niet goed kan richten, newbie/ ER zijn echter gasten die best goed zijn maar die in sof2 bijvoorbeeld een rechtermuis van de m4 gebruiken, dat is een granaat die in 1 keer dood. Moto: Killed by a nade noob, learn to aim. Ook het gebruiken van een gewone granaat als je de kans hebt iemand te killen met je gun is noob. En het gebruiken van de automatische shotgun is noob. en niet newbie! //ontopic. Dat van die framerate werkt best aardig, en ik heb trouwens geen last van mij router. Misschien moet je de UDP en TCP poort(en) van het spel ff doorlussen naar de pc waar je het het meeste doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...