Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er is een manier waar je met een normale auto op 2 wielen kunt rijden. Dus dat bijvoorbeeld je linkerwielen van de weg komen en je alleen op je rechterwielen rijdt. Ik heb dat een keer gehad maar dat was bij toeval en ik heb geen idee hoe je dat weer zou kunnen doen. Misschien een scherpe bocht nemen of zo?
Link naar reactie
Je hebt ook van die pallets liggen ... maar het idee is hetzelfde : een kant van je auto omhoog zien te krijgen en dan in een vast tempo doorrijden. Behalve dan een enkele keer is het mij ook nog niet consequent gelukt. Via een scherpe bocht moet het ook kunnen ... tenminste bij een aantal auto's (zoals de ambulance) ga je op je kant als je te hard een bocht probeert te nemen.
Link naar reactie
[quote:20ded2f79e="beursstarter"]Alleen is nog steeds de vraag of dit schuinrijden met een auto ook hetgeen is wat met "motor 2 wheels" wordt bedoeld. :-?[/quote:20ded2f79e] Ik heb even gekeken, maar er staat niet direct [i:20ded2f79e]motor[/i:20ded2f79e]... Dus het kan ook op een auto van toepassing zijn.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dan ga ik dat ook ff proberen!! :D Trouwens, hebben meer mensen er last van dat de wheelie tijd niet wordt genoteerd bij de stats?? Ik weet namelijk zeker dat ik meerdere wheelies heb gemaakt, maar alles staat nog steeds op 0. Is er een bepaald 'protocol' dat je moet volgen bij het maken van een wheelie?? En wat is trouwens een 'stoppie'??
Link naar reactie
[quote:4cf2c04b79="Capone"]En wat is trouwens een 'stoppie'??[/quote:4cf2c04b79]Ik speel welliswaar geen GTA:VC, maar ik weet wel wat een stoppie is :D. Een stoppie lijkt op een wheelie, maar dan ga je op je voorwiel. Meestal doe je zoiets met remmen, en dan stop je op een gegeven moment (ik weet niet precies wat dat mannetje in VC kan..., misschien kan-ie wel naarvoren leunen, waardoor je niet hoeft te remmen, constant). Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...