Ga naar inhoud

Wie weet er een paar goede DOS-games voor de 486


Aanbevolen berichten

http://www.the-underdogs.org/ Dé site voor dat soort klassiekers. Voor de mods nog een quote wat betreft de legaliteit van die site:[quote:12ef4c877d]Home of the Underdogs, while not an abandonware site per se (since our aim is to pay tribute to all underdogs, both new and old), supports the abandonware idea. We believe that providing games that have been abandoned by their publishers, while technically illegal, is a valuable service to the gaming community because these games are in danger of disappearing into obscurity, and their copyright holders no longer derive any revenues from them. For more information on our stance on abandonware, please read this section of our FAQ.[/quote:12ef4c877d] De site bestaat al jaren in volledige openheid, dus ik hoop dat de link mag blijven staan.
Link naar reactie
[quote:9019052bd7="Captain_Kansloos"] De site bestaat al jaren in volledige openheid, dus ik hoop dat de link mag blijven staan.[/quote:9019052bd7] Deze site heeft verleden jaar ook in de C!T gestaan, dus ik denk niet dat er een slotje op zal komen. ([url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=54635[/url])
Link naar reactie
One Must Fall 2197 (getal kan ook wel anders zijn weet niet meer) staat ook wel bekend als Kooivechten. Vet vechtspel, strakke graphics voor die tijd en mooie muziek, en er is ook een vervolg in de maak (maar die is meer voor p4 an AXP's). uhm, en durf het haast niet te vragen, maar heb je doom en Wolfenstein 3D al?
Link naar reactie
zei iemand daar dos games :D lemmings wacky wheels sensible soccer spiderman wolfpack golden axe yogho yogho bio menace (geen helicopter sims nemen teminste niet met joystick gaan spelen slechte ervaring ik geloof dat ik er wel een stuk of 4 heb vernield total carnage jetpack paperboy zool2 scorch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...