Ga naar inhoud

GTA Vice City Multiplayer Mod


Aanbevolen berichten

Ik heb het even geinstalleerd maar zo moeilijk ziet het er niet uit. Zie alleen geen online servers maar dat komt misschien omdat de patch niet geinstalleerd is. Eventueel kun je in het forum kijken. De beste multiplayer mod zal het zeker niet zijn, want het is een van de eerte en er komen er nog meer aan.
Link naar reactie
Maar ze hebben er ook geen last van als ze het wel doen. Ik vind het logischer om een mod te maken gebaseerd op de laatste versie. Bestaande gebruikers moeten dan patchen maar dat is voor mensen die een mod kunnen installeren geen enkel probleem. Op deze manier kunnen diegenen die de patch wel geinstalleerd hebben ook de mod gebruiken. Op deze manier sluit je niemand uit. Dat is toch het beste? :-?
Link naar reactie
ja ik heb het al eens even gespeeld, maar er is geen ene ruk aan, het loopt slecht, nergens aan auto's te komen, geen modes, je ziet de andere spelers soms ergens staan en andere moment niks, ik kan nog maar 2 servers vinden, geen ene ruk aan. Ok het is dan een beta, maar ik kijk veel meer uit naar MTA: VC, daar zijn ze nu ook mee bezig, die is veel belovender, autos rijden, schieten, modes, het zit er allemaal in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...