Ga naar inhoud

Battlefield Desert Storm 0.38 - Helicopter besturen....


Aanbevolen berichten

Hoe bestuur je zo'n helicopter ?!?!?!?!?!? Als ik het probeer en heel voorzichtig probeer op te stijgen begint de helicopter vaak al een beetje naar rechts of links te wijken.... Wanneer ik dit probeer te corrigeren word het steeds erger... Ten slotte heb ik gewoon een spinnende helictoper waar ik verplicht ben uit te springen.... Ik dacht dat het eerst aan het toetsenbord lag en iedereen zei dat ik een joystick moest kopen.... Helpt wel iets maar niet veel.... Iedere helicopter crasht nog steeds.... Ik heb geen problemen met vliegtuigen.... Dus wat doe ik fout ?!?!
Link naar reactie
Het is te doen, maar je moet gewoon oefenen. De meeste 'over' reageren op de besturing, m.a.w. als de helicopter naar rechts 'kantelt' hebben de meeste mensen de neiging 'vol' links te sturen. Als de heli dan reageert begint deze naar links te kantelen en 'schiet' door naar links, dat weer 'gecompenseerd' wordt door vol naar rechts te sturen enz.... De truuk is om nog voordat de helicopter de beweging naar links maakt de besturing 'neutraal' te zetten en voordat de helicopter weer neutraal is, de naar links kantelende beweging met een kleine 'rechts' correctie te stoppen, maar vooral RUSTIG. Dit geldt voor alle bewegings assen (yaw, pitch en bank), verder begint de helicopter linksom z'n as te draaien op het moment dat je gas geeft (yaw) en rechtsom als je gas terugneemt en omgekeerd bij toe-afnemen van de voorwaartse snelheid.
Link naar reactie
Helicopters van het Axis team (Hind Attack Helicopter) heb ik nu redelijk onder controle.... Als ik niet in paniek raak gaat het best goed.... Ik wilde me gisteren even testen door zo'n apparaat te landen. Euh redelijk stil hangen lukt me nog wel maar zo'n geval op de grond krijgen lukt me toch echt niet.... Bovendien klappen de wielen niet uit... Dus hoe moet ik ooit landen zonder wielen !?!?! Zonder joystick is het in ieder geval onmogelijk om zo´n ding te besturen voor mij. UH-60 Blackhawk Helicopter heb ik opgegeven.... Daar kan ik gewoon niet mee vliegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...