Ga naar inhoud

MohAA Server maken


Aanbevolen berichten

[quote:8854124a7e="turbulence"]zitten jullie toevallig allemaal op dezelfde provider... allemaal met @home kabel bijvoorbeeld? ik had dit namelijk ook met een maat van mij hier, beide @home kabel, en dus samen op 1 netwerk waar je voor elkaar bent verborgen ivm evt misbruik...[/quote:8854124a7e] Nee ik heb adsl van speedlinq 820/160 kb hij heeft adsl van zonnet 512/128
Link naar reactie
[quote:773b164a8f="Arif88"]Enige keus is dat je je moden van balkom naar beneden moet gooien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dan kom ik hem wel halen :P :P :P :P :P[/quote:773b164a8f]&[quote:773b164a8f="Arif88"]je moet goed rukken denk ik[/quote:773b164a8f]Het gaat hier om een serieus onderwerp. Dit soort dingen hoeven dus niet. Via gamespy moeten ze NIET joinen, want daar moet je (naar wat ik weet) een andere poort voor opengooien. Dus alleen via jou ip proberen. Lukt dat niet, wat voor router/modem heb je dan? Misschien staat er iets in de handleiding oid. En op het internet staan ook verschillende onderwerpen over server draaien voor mohaa. Ik ben echter te lui om the googlen/andere-zoekmachinen, en heb eigenlijk ook geen tijd. Sorry. Jochem
Link naar reactie
[img:d809318cc8]http://www.e-tech.nu/producten/images/adslrouterswitch.gif[/img:d809318cc8] Dit apparaat bevat een een ADSL ethernet-modem, router en 4-poorts switch. Ook te gebruiken als ethernet ADSL modem. Geschikt voor alle ADSL providers Goedgekeurd door BBNed (Annex A model) aansluitingen: RJ11, USB poort, en 4x UTP 100Mbps WAN-mode support: PPPoA and RFC1483 bridged and routed Ondersteunt meerdere VCs Ethernet to ADSL self learning Transparent Bridging Support up to 16 MAC learning address Static Routing USB aansluiting voor 5e computer (usb driver wordt geinstalleerd als USB-to-LAN netwerkkaart) Built-in DHCP-server en client Virtual webserver via NAT (Network Address Translation) ICMP User authentication, PAP, CHAP Password-protected system management 10/100 Mbps 4-ports built-in switch Web-based management system Upgradable firmware via webbrowser Verkrijgbaar in twee versies: voor ADSL over analoge telefoonlijn en voor ADSL over een ISDN lijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...