Ga naar inhoud

Warcraft III: Frozen Throne topic


Aanbevolen berichten

[quote:8ff04444ae="beursstarter"]De verbeteringen zien er in ieder geval goed uit. Ik zal zelf het spel waarschijnlijk niet gaan kopen. Ik heb Warcraft 3 wel gespeeld, en uitgespeeld, en vond het wel leuk. Maar ik moet zeggen dat ik het wel weer genoeg vond. Maar het ziet er verder wel veelbelovend uit.[/quote:8ff04444ae]Idem hier. Het leukste aan zo'n spel is online. Maar zoals ik met de eerste game heb gemerkt, na een maand of 2 begonnen alle pro's weer te reregisteren, en bleken alle level 2 newbies level 13 pro's te zijn. Toen was de lol er snel af!
Link naar reactie
[quote:1323b3bcc4="juggernaut"] Idem hier. Het leukste aan zo'n spel is online. Maar zoals ik met de eerste game heb gemerkt, na een maand of 2 begonnen alle pro's weer te reregisteren, en bleken alle level 2 newbies level 13 pro's te zijn. Toen was de lol er snel af![/quote:1323b3bcc4] En dit gebeurt nog steeds. Waarom houden die gasten niet gewoon hun slechte stats. Want volgens mij doen ze het daar gewoon om. Of ze kunnen niet verder meer winnen van de real pro's of zo en beginnen daarom weer overnieuw. Hoe dan ook...heel irritant idd.
Link naar reactie
Ja maar als er bij jouw stats 20 gewonnen 40 verloren staat begrijp ik best dat ze het anders uit willen laten zien. Maar als je dus nieuwkomers helemaal de pan in hakt omdat je 60-0 op je stats wil hebben vind ik ook niet echt leuk. Heb het ook vaak genoeg gehad namelijk. Ik heb nu ook de Expansion van W3 en vind het erg leuk en zekker het geld waard. Ben benieuwd wat World of Wacraft gaat worden.
Link naar reactie
Ook al zijn ze soms heel goed, leer van je verliezen, Kijk ff aan het eind wat hij anders deed, Meestak zie je wel iets, Weet je dat voor volgende keer. SOmmige mensen die zoeits doen zullem idd waarschijnlijk hun stats willen verbeteren, als je flink aantal losses op je naam hebt staan ziet dat er niet echt uit als je eenmaal goed bent.
Link naar reactie
Ik heb het spel ook gekocht en ben ondanks dat ik er eigenlijk geen tijd voor had/heb toch maar een paar levels gespeeld. Ik vind hem een stuk moeilijker dan het orgineel, het orgineel speelde ik altijd op HARD en heb heb hem (op het laatste veld na) op Hard uitgespeeld. Frozen throne is echter op Hard veel moeilijker, het eerste veld wil nog wel op Hard maar chapter 2 word meteen erg moeilijk. ik neem aan dat hu'uruun hem op Normal heeft uitgespeeld. want met Hard speel je hem echt niet in 2 dagen uit. Ik heb hem van Hard afgehaald en op Normal gezet. het verschil is er groot tussen Hard en Normal, ze hadden er best nog wel een moeilikheids graad bij kunnen doen. Normal is namelijk Easy en Hard is echt Hard. iets er tussen in zou mooi wezen. voor zover ik het spel kab beoordelen na 3 levels vind ik het een geslaagde uitbreiding.
Link naar reactie
Ik heb hem inderdaad op normal gespeeld... Maar er is trouwens wel een easy heb ik gemerkt; die eerder genoemde vriend verloor nogal vaak z'n hero in maps waar hij ze in leven moest houden (RPG-maps zeg maar). Dan had je een aantal opties: Reduce Difficulty (naar easy dus), restart, load en quit ofzoiets... Dus het kán nog makkelijker. Ik speel meestal alles eerst op normal, is het erg leuk, dan op hard. Ik heb ondertussen ook de bonus campaign uitgespeeld, nou ja, voor zover kan, Blizzard gaat er vervolgen op maken (dit is campaign 1, daarna komt er nog een 2 en een 3). Ik vond iig de eindmissie veel makkelijker in Frozen Throne op normal, dan die van Warcraft III op normal... Het eindfilmpje is ook wel leuk (inclusief lied, maar daar ga ik niks over zeggen ;-)). Er moet trouwens nog een expansion of anders een Warcraft IV komen, het verhaal is nog lang niet voorbij. Persoonlijk vond ik de Night-Elf campaign de 'minste' (en dat is nog erg goed!) van de 3 (4, inclusief bonus campaign). Dus, jij zal er, denk ik, nog veel plezier aan gaan beleven RD...
Link naar reactie
Mijn broer vond hem zelfs moelijk op hard. en hij is een Warcraft III veteraan, speelt het dagelijks online. Hij speelt Frozen throne wel op Hard, maar het gaat erg moeizaam. Ik ga hem dus vrolijk op Normal spelen, ik ben benieuwd hoe het verder veloopt, ik vind het verhaal itteressant ook omdat er veel over het verleden word verteld (o.a namen uit Warcraft 2 komen voorbij, Guldan bijvoorbeeld). Het lastige is vooral dat je niet weet wat alle Naga eenheden kunnen, ik weet dus nu nog neit welke eenheden van de Naga je als eerste moet uitschakelen en welke eenheden je het beste kan gebruiken tegen hun eenheden. bij alle andere tegenstanders weet je dat wel omdat je die uit Warcraft III al kent.
Link naar reactie
Jah, dat is even wennen. Ook ik speel vaak op internet (ben op het moment lvl 6 in Frozen Throne). Tegen Naga's werkt, vind ik, de luchtaanval het beste. Ik heb in de uitbreiding heel veel met lucht gedaan. Let erop dat de Night-Elf Hippo's met archers (zelf bij toeval niet gebruikt) veel slechter zijn geworden ( de helft minder damage ofzoiets). Tenminste, op internet, misschien is het in de campaign anders... Overigens ook een goede tactiek voor op internet; alleen de Humans hebben tegenwoordig nog een goede anti-air. Wat ik eigenlijk minder prettig vindt is de toevoeging van Magic Attacks. Nu kunnen Dryads gewoon rustig een heel Gryphon leger in de pan hakken. Vreemd is dat toch. Hoewel dit ook al in de 1.10 patch zat, geloof ik...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...