Ga naar inhoud

Postal 2 patch is er!


Aanbevolen berichten

De humor is goed, de missies ook. Alleen de...laadtijden ja. Ik had het veel beter gevonden als ze een andere engine hadden gebruikt. Maar ik speel het spel niet meer. Vind er in totaal toch niet zoveel aan. Vooral de taunts zijn wel grappig. * don't kill me I am a minority :lol: Beste aan deze patch -scissors machinegun -Level transitions are MUCH faster -1000000 iterations in PrepPawnSlider function crash fixed. -New Level: "Tora Bora Ps: laat even weten ofdat de patch goed is. Ik heb postal nog op me HD staan.
Link naar reactie
Ik heb de nieuwe versie ook al weer uitgespeeld. Ik vroeg me af waar die nieuwe levels zaten, aangezien het gewoon hetzelfde spel is. Op wat kleine wijzigingen in de maps na. De nieuwe levels zitten echter niet in het "gewone" spel, maar achter de caravan. Tsja, als je dat niet weet, kom je daar dus nooit achter. Maar toch, ze zijn best wel een leuke toevoeging, en ook redelijk pittig. Die scissors machine gun ben ik nog niet tegengekomen. Of zit die alleen in de advanced game? De game is stabieler, de laadtijden zijn korter, maar toch klapt ie er nog wel eens uit. Ze hebben nog niet alles opgelost. Het submitten van errors gaat nu wel goed, en je ziet ook meteen of het een bekende fout is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...