Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

meer geheugen zo alvast een goed begin zijn. 256mb of beter nog 384 of meer is nodig om een spel echt goed te laten lopen. je moet natuurlijk ook regelmatig je schijf defragmenteren. wat je ook eens kan doen is windows opnieuw installeren waardoor je weer een nieuw register krijgt. hierdoor gaat alles weer wat sneller, maar je zal ook weer een hoop opnieuw moeten installeren
Link naar reactie
windows opnieuw installeren heb ik eergister nog gedaan. Ik denk dat ik wat meer geheugen zal aanschaffen Ik dacht alleen t volgende Processor: Voor de snelheid/soepele verloop van een spel/programma Geheugen: Voor de snelheid van de pc, tijdens het draaien van meerdere programma's/spellen. Maar meer geheugen zou dus de oplossing zijn? (lijkt me wat goedkoper als een heel nieuw mainboard + cpu!) Grtz HP!
Link naar reactie
hoort eerder thuis in moederbord enzo. maar ja :roll: ik weet wel zeker dat het geheugen een groot probleem is, ook omdat je windows XP gebruikt en dit gebruikt nogal veel geheugen. maar als je inderdaad de wat nieuwere spellen wilt spelen, moet je toch echt een hele nieuwe computer hebben. daarom bedoel ik dus mee nieuw moederbord+processor+geheugen. en als de videokaart uit de zelfde tijd komt, dan moet die ook vervangen worden. ik weet niet wat voor videokaart je nu hebt, en over welke spellen gaat het eigelijk
Link naar reactie
Mijn Videokaart: "Hercules" ATi RAEDON 9000 Pro 64MB Spel waar ik op dit moment last mee heb (ik zat gister bij een kennis met super pc, zelfde spel laad levels in 3 tellen, bij mij in iets van 30-40 tellen) Het spel dus: Enter The Matrix. Maar ik merk het ook aan andere spellen hoor. UT2003, en andere zware spellen. En ik merk t aan windows. Programma's opstarten deed mijn pc in het begin snel en nu trager. zelfs NA nieuwe installatie windows. Komt het misschien omdat ik 2x 20 GB harddisks heb? C en D (D zit vol. C alleen windows en spel Matrix) Grtz HP!
Link naar reactie
dat de d schrijf vol is maakt niet uit, maar je had hiervoor de zelfde windows, want 128 mb geheugen voor windows xp is toch echt te weinig. je hebt opzich wel een goeie videokaart, voor deze spellen genoeg. je processor is wat minder, maar Unreal tournament 2003, moet te doen zijn in combinatie met die videokaart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...