Ga naar inhoud

Computer met de gamez doen raar


Aanbevolen berichten

hoi als ik een spel opstart, speel voor een kwartiertje of langer, gaat de computer midden in mijn spel overnieuw opstarten! in een keer flits! weg spel! weg lust om te spelen, de spellen waar bij het gebeurd zijn: Quake 3 arena, Command & Conquer Generals, Age of mythology, en velen anderen! specs: Win2K NVidia GeForce 2 32MB GTS\Pro 1333 mhz, 640 mb ram. Dit moet toch goed genoeg zijn? wat is hier mis?
Link naar reactie
[quote:7d0e734b43="GamesFreak"]windows 2000 schijnt niet zo goed met gamez te kunnen werken. bij mij loopt hij met gamen steeds vast. heb gewoon 98 erop gezet![/quote:7d0e734b43] dan doe je toch wat verkeerd, want windows 2000 werkt bij mij en bij meerdere die ik ken perfect met games. misschien eens de Service packs installeren, mocht het problemen geven.. eventueel eens andere detonators downloaden voor je VGA kaart. kan ook zijn dat er problemen zijn met je kaart ( kapot maybe)
Link naar reactie
[quote:f8a06759a6="GamesFreak"]op 98 loopt alles perfect. [b:f8a06759a6]2000 is meer voor op het kantoor, maarja.[/b:f8a06759a6] ik zal die service packs wel eens installen. kijken of dat het probleem is. moet jij anders ook ff doen florian. zoals red dragon al zei.[/quote:f8a06759a6] En dacht jij dat er op kantoor geen spelletjes gespeeld werden :wink:
Link naar reactie
[quote:b2d6895da2="bvk"][quote:b2d6895da2="GamesFreak"]op 98 loopt alles perfect. [b:b2d6895da2]2000 is meer voor op het kantoor, maarja.[/b:b2d6895da2] ik zal die service packs wel eens installen. kijken of dat het probleem is. moet jij anders ook ff doen florian. zoals red dragon al zei.[/quote:b2d6895da2] En dacht jij dat er op kantoor geen spelletjes gespeeld werden :wink:[/quote:b2d6895da2] speel jij dan wel gamez op kantoor? als je baas erachter komt oei oei dan ben je de klos. en florain, doet alles het weer naar behoren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...