Ga naar inhoud

probleem met return to castle wolfenstein


Aanbevolen berichten

ik zit met het volgende probleem. speel al enkele weken RTCW en het draaide tot nu toe perfect. ik ben nu aan het eind van mission 4 ("deadly designs") gekomen en bij het inladen van het volgende level (mission 5) gaat het mis.het spel wordt afgesloten en ik kom in de "wolf console" terecht. bovenaan staat de in rood knipperende mededeling " bogus marker lenght" en vervolgens een hele lijst met (voor mij als relatieve game-leek althans) cryptische omschrijvingen. wie o wie weet wat dit betekend en weet een mogelijke oplossing. ik heb van de wolfenstein site de patch 1.33 en 1.41 gedownload en geinstalleerd zonder resultaat. nog wat gegevens over mijn systeem: AMD 1800 xp 512 mb sdram MSI k7t turbo (ms-6330) asus v9280s geforce 4 ti 4200 detonator 41.09 via 4 in 1 4.43 windows 98 se alvast bedankt, groeten frank
Link naar reactie
ik wil iedereen bedanken voor de reacties tot zover. helaas is het probleem nog niet opgelost. ik heb de CD's bij de winkel omgeruild, windows 98se opnieuw geinstalleerd en RTCW vervolgens geinstalleerd. het spel stopt /"knalt eruit" na 3 missies dit keer. de "wolf console"meld ook nu weer "bogus marker lenght" afijn ik blijf doorzoeken en proberen, groeten, frank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...