Ga naar inhoud

unreal 2 opdracht kill the tosc. maar hoe ????


Aanbevolen berichten

ik ben bezig met unreal 2. ik zit in de missie the dorian gray- the vault. nu heb ik als opdracht kill the tosc. dit is een of andere wezen dat is gemaakt in een lab en uitbreekt. lijkt op een soort grote groene spin. ik knal er wel een arm of zo van hem af. maar ik krijg hem niet dood :( . schiet al me wapens op hem leeg en hij loopt nog steeds rond. wat moet ik doen om dat geval dood te krijen ?????
Link naar reactie
na sorry gerben, maar je vergist je eigen. die plaats heb ik al gehad. das was inderdaad niet zo groot probleem. ik het over het deel dat komt nadat je op het eiland ben geweest waar je ook wordt opgeleid. daar wordt je schip uit de lucht geschoten. en is aida en zo waarschijnlijk dood. en dan kom je in een lab met vier deuren. ( begin van de volgende missie ) dan wordt er een of ander beest bestaald door de artifacs ( zijn die dingen die je overal moest halen.) en dan transformeert ie tot een of andere soort of ander raar wezen. en het enige wat lukt is er dan een stuk afschieten. dat zie je dan ook in zo filmpje. voor de rest gebeurt er niks :(
Link naar reactie
Heb je gedacht aan die [b:8f64309b24][i:8f64309b24][u:8f64309b24]ARM[/u:8f64309b24][/i:8f64309b24][/b:8f64309b24] die op de grond licht meschien :oops: :o :o :lol: Zorg dat je dat beest de andere kant op lokt, zodat je optijd bij die arm kan. Pas op schiet niet als je te dicht op de muur staat --houd afstand-- anders ga je zelf dood. Succes met de 10min die je daarna nog te gaan heb. Ja het blijft 10 uur speel plezier en niet langer :evil: 8) Groeten, NoNoAD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...