Ga naar inhoud

Swat 3 installeren; lukt niet want pc denkt dat-ie er nog is


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik was ff aan het rond kijken wat voorn spellen ik nog had, en toen kwam ik er achter, dat ik nog Swat 3: Close Quaters Battle had liggen. Die wilde ik wel weer es spelen, dus ging ik em installeren. Alleen nu denkt de computer dat het spel al geïnstalleerd is! Terwijl dat helemaal niet zo is :S. Weet iemand hoe ik alle resjes van een geïnstalleerd programma kan weg krijgen? Of hoe ik em op een andere manier kan installeren. Bvd, Jochem
Link naar reactie
Ik zou het idd via regedit proberen, de meeste gangbare registy entries zitten hier: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE (zoek daarna naar de maker van het spel, Vivendi of Sierra geloof ik, open deze map en verwijder de Swat 3 map - niet de hele map Sierra of Vivendi, misschien heb je nog meerdere spellen van die maker geïnstalleerd) HKEY_CURRENT_USER\Software doe hier hetzelfde... Je kan ook de zoekfunctie gebruiken en dan zoeken naar Swat 3 ofzoiets... Nogmaals wees voorzichtig! Als je het niet zeker weet, doe het dan niet!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...