Ga naar inhoud

Mc Colin 3 demo


Aanbevolen berichten

wilde nog even de site voor je opzoeken maar kan die thuis nu niet meer vinden, op m'n werk liep ik er ineens tegenaan :wink: (er stond o.a. dat het stuurprobleem een onderkend probleem was) patch zou 20 mb groot zijn dus er zullen meer fixes inzitten. woensdag of donderdag moet de patch op codemasters staan spel zou 13 juni in de winkel moeten liggen cheers, Frank
Link naar reactie
Ik heb de demo colclusie: DE DEMO ZUIGT Waarom: vergelijk het met microsoft rally championship (zie andere topic) Screens van MRC zien er mooier uit Het geluid is erg matig (wel mooi 3d) Het asfalt is niet grijs genoeg (klinkt raar maar het leek wel groen) De omgeving is saai, weinig bomen of van die neppe vierkante dingetjes. Erg veel kartels. Rijd niet echt fijn maar dat kan misschien wennen zijn. Pluspunten Als je achterruit eruitgaat zie je dat de auto van binnen ook 3d is en dat het geen frame met een plaatje erom is maar dat alles binnenin beweegt.
Link naar reactie
Heb de patch geinstalleerd, en het stuur werkt....... nogamaals bedankt Amazer. Maar ik hoop niet dat het uiteindelijke spel ook zo rijdt, vind het tot nu toe erg veel op al die andere rally spellen lijken, ze rijden voor geen meter. Het reageerd met een kleine vertraging, en als ie al reageerd maak je een bocht van 90 graden. Force feedback heb ik trouwens ook amper wat van gemerkt. Maar eigenlijk ga ik ervan uit dat je in de volledige game het sturen beter af kunt stellen.
Link naar reactie
[quote:a40a61914b]Heb de patch geinstalleerd, en het stuur werkt....... nogamaals bedankt Amazer. Maar ik hoop niet dat het uiteindelijke spel ook zo rijdt, vind het tot nu toe erg veel op al die andere rally spellen lijken, ze rijden voor geen meter. Het reageerd met een kleine vertraging, en als ie al reageerd maak je een bocht van 90 graden. Force feedback heb ik trouwens ook amper wat van gemerkt. Maar eigenlijk ga ik ervan uit dat je in de volledige game het sturen beter af kunt stellen.[/quote:a40a61914b] Heb je de demo van Microsoft RallySport Challenge al geprobeerd? SOrry was met naam in de war alles moet Microsoft RallySport Challenge ipv Microsft rally championship.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...