Ga naar inhoud

Mc Colin 3 demo


Aanbevolen berichten

[quote:43636c346a="turbulence"]en daarnaast, ik zie in je sig dat een van je favo games C&C generals is. heb je de pic wel eens gezien die de angry mob van de GLA representeerd? :wink: damn, lijkt verdacht veel op de avater van hem... niet mekkeren dus :lol:[/quote:43636c346a] klopt :D ik speel vaak generals en speel ik met GLA
Link naar reactie
[quote:0c5a946f9a]Ik zou niet willen zeggen dat je aanmerking op de avatar van Turk2003 volslagen onzinnig is, maar ik wil je toch wijzen op het plaatje dat je zelf bij je naam hebt staan, SDK. Maak het zoveel verschil of iemand een bivakmuts draagt of niet? [/quote:0c5a946f9a] Als je ff gaat gamen dan kom je er misschien achter dat mijn avatar een comando uit operation flashpoint is. Mijn mening is dat het werk dat deze gasten doen goed is. [quote:0c5a946f9a]en daarnaast, ik zie in je sig dat een van je favo games C&C generals is. heb je de pic wel eens gezien die de angry mob van de GLA representeerd? damn, lijkt verdacht veel op de avater van hem... niet mekkeren dus [/quote:0c5a946f9a] Wil niet vervelend doen maar lijkt er niet op. Heb nog ooit vlaggen gezien. Dit is gewoon zo'n paletijnen vs weet ik veel plaatje.
Link naar reactie
[quote:b8f95d13d5="sdk"]Wil niet vervelend doen maar lijkt er niet op. Heb nog ooit vlaggen gezien. Dit is gewoon zo'n paletijnen vs weet ik veel plaatje.[/quote:b8f95d13d5] hmm, wordt dan toch eens tijd dat je je meer gaat verdiepen in je ''favo'' games :wink: [url=http://www.the-hq.com/glau.php]GLA units[/url] scroll naar beneden, en wat zien we daar? [img:b8f95d13d5]http://www.the-hq.com/bilder/units/gla/icons/angry_mob.jpg[/img:b8f95d13d5] hmm, we zetten deze naast de avater van turk en we have a 100% match... dus zou eerst ff research doen voordat je over iemand blaat :wink:
Link naar reactie
gelukkig heeft er ook iemand wat te melden over de demo waar dit onderwerp over gaat. :wink:. ben blij dat dat punt niet vergeten wordt in deze avatar afzeik oorlog. maar goed laat ik de vraag nog eens stellen. moet ik dit ding effe downloaden en effe proberen. of zuigt het spel zwaar ???
Link naar reactie
aangezien de laatste CM rally ook super was ( neem aan dat je dat zelf ook wel wist :wink: ) zou ik me niet al te druk maken en hem gewoon downloaden.. deze games durf ik persoonlijk wel blind te downloaden, aangezien CM altijd goed is.... heb al wat pics gezien, en zag er iig super uit.. idd, later we ophouden, want het avater prob is toch al opgelost dus back to the question...
Link naar reactie
Bij mij werkt die demo niet, misschien omdat ik nog een oud 8mb ATI AGP kaartje gebruik. Jammer, want CMR2 werkt bij mij niet lekker. Hij gaat niet fijn om met mijn stuurwiel. (Ziet alleen de 2 uiterste standen en stuurt dan meteen helemaal in.) Maar wachten tot ik geld heb voor een nieuwe VGA kaart... Groetjes, Christian.
Link naar reactie
[quote:6a71de0d4a]hmm, wordt dan toch eens tijd dat je je meer gaat verdiepen in je ''favo'' games GLA units scroll naar beneden, en wat zien we daar? hmm, we zetten deze naast de avater van turk en we have a 100% match... dus zou eerst ff research doen voordat je over iemand blaat [/quote:6a71de0d4a] Hmm hij staat er inderdaad, ik ben alleen nooit GLA want dan kan je nooit winnen of je tegenstander moet DOM zijn. Altijd China (ratio 25/3). Nu over CM3. ik vond Microsoft Rally championship al supervet. Dit spel is hierna gelanceerd dus moet mooier zijn. Topspel dus.
Link naar reactie
Bij mij op twee verschillende computers ook niet aan de praat te krijgen, terwijl dit gezien de systeemeisen toch wel zou moeten. Vergeet echter niet dat dit een demo is van toen het spel 95% af is (heb ergens gelezen dat dit obv de engine van 1 a 2 maanden terug was). Het lijkt erop dat Codemasters net als bij DTM Driver weer een beta-demo uitbrengt :evil: . Hopelijk komt er nog een demo die wel op basis van het definitieve product is, anders laat ik dit spel aan m'n neus voorbijgaan.
Link naar reactie
Eindelijk is de demo er dan, heeft lang op zich laten wachten. Eerlijk gezegd had ik er grafisch wat meer van verwacht, wrom weet ik niet, is gewoon een gevoel. Maar goed, als ie lekker rijdt ben je daar meer mee bezig dan naar de omgeving te kijken. Snel ff mijn Thrustmaster Force Feedback stuurtje aangesloten, en wat denk je...........het rijdt voor geen meter. Of dat aan Win Xp Pro ligt of aan CMR3 weet ik niet, maar ik moet met welke instelling ook het rempedaal voor gas en gaspedaal voor remmen gebruiken. Niet echt een natuurlijke situatie. Ik heb naar mijn mening de laatste drivers gedownload en wel:TM_FFBRW_2630, maar tis nog steeds allemaal niks. En zo'n spel als CMR3 moet je natuurlijk niet met je toetsenbord spelen, heeft iemand een soortgelijk probleem cq een oplossing?
Link naar reactie
Ik heb de optie om de pedalen seperaat te laten werken. Als ik in het spel de besturingsfuncties aan mijn stuur wil toewijzen, dan geeft ie aan bij Sturen: X-as, Gas: Y-as, Rem: Z-as, en daar gaat het dus fout. Ik zal vanavond even proberen of het probleem zich ook bij CMR2 voordoet, zo niet dan zal het wel aan de demo liggen.
Link naar reactie
Heb het stuurtje in CMR2 geprobeerd en doet het goed. Heb met de zelfde instellingen de demo CMR3 opsgestart, maar nog net zo shit als daarvoor. Het ligt dus niet aan het stuurtje of Win Xp, maar aan de demo. Als dat maar geen voorbode is voor het uiteindelijke spel.......zit ik hier al meer dan een half jaar op te wachten??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...