Ga naar inhoud

Sims en extra pakketten


Aanbevolen berichten

:evil: Ik had Sims en Sims Living large geinstalleerd. Nu heb ik daarbij in dezelfde directory "Hot date"geinstalleerd en nu bj het starten vraagt het spel steeds om de CD (Ik heb alles origineel) Vraag welke CD moet ik dan plaatsen ik heb alle drie de CD's geprobeerd en het spel blijft vragen om de CD.
Link naar reactie
[quote:3310acad66="Robert Bogers"]:evil: Ik had Sims en Sims Living large geinstalleerd. Nu heb ik daarbij in dezelfde directory "Hot date"geinstalleerd en nu bj het starten vraagt het spel steeds om de CD (Ik heb alles origineel) Vraag welke CD moet ik dan plaatsen ik heb alle drie de CD's geprobeerd en het spel blijft vragen om de CD.[/quote:3310acad66] Als andere hint niet helpt, en hij blijft vragen om een CD en aangezien je zegt dat je het origineel hebt, dan is er maar 1 oplossing nog : terug naar de winkel en vragen om een ECHTE ORIGINEEL. (als ze moeilijk doen dan neem je de BSA maar met je mee). een winkel mag geen Neppe originelen verkopen . Ze hebben je dus een verkeerde kopie verkocht, want dit is een typische SD2 beveiligings situatie :wink:
Link naar reactie
Op de sims cd staat er ergens een map met een programma van sims om na de uninstall de leftovers weg te gooien. probeer die ook eens. ps. wat voor videokaart heb je ? ik had bij mijn dochter haar pc regelmatig het probleem dat ik de boel telkens opnieuw moest installeren of een ghost backup terug. Nadat ik haar TNT2 M64 had vervangen door een gf2 MX nooit meer problemen gehad. Hopelijk heb je hier wat aan. SIMS is best een ingewikkeld gebeuren. Een hele tijd geleden een topic hierover gehad. er waren mensen die hem op de oudste pc aan de praat kregen en op een nieuwe niet. Veel succes :wink: :P
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik heb ook zoiets vaags bij de sims, ik heb party, hotdate en nat de gewoone en deze werken op mijn ouwe p2 200mhz wel goed (alles op laag natuurtlijk) en op mijn niewere p3 550 word ik om de 5 min terug naar de desktop gebracht, het lijkt net of mn computer inslaap valt bij t spele van de sims :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...