Ga naar inhoud

Is Vietcong aan te bevelen??????


Aanbevolen berichten

Ik ben nog op zoek naar een ander soort shooter dan Mohaa, Sof2 etc. Nu kwam ik de demo tegen van Vietcong maar vond deze nou niet zo spectaculair. Heb in dit forum nog gezocht naar topics over deze game maar deze gingen vnl over de demo. Heeft iemand dit spel gekocht of "geleend van inet" :wink: en hoe speelt deze in mp (sp kan me niet zo boeien, bij haast geen enkel spel).
Link naar reactie
hele realistische (niet te realistisch, als in 1 schot en je bent dood) team-based FPS die zich afspeelt in vietnam 1967. Mooie omgevingen en goede gameplay. Ik heb de demo gespeeld en ik ga zodra ik m'n salaris krijg 'm gelijk kopen! :D :) :D voor meer info over de wapens, voertuigen enz. [url]www.vietcong.nl[/url] en [url]www.vietcong-game.com[/url]
Link naar reactie
Vietcong is goed ontvangen in de pers. Goed dus niet geweldig. De belangrijkste plus punten zijn afwisselende missies en dat er een goede atmospheer is gecreërd. Minpunten zijn slechte AI, niet al te beste grafiek en de tunnelmissies die oninterresant zijn. Ik heb het spel zelf nog nooit gespeeld en zal dat ook nooit doen. Hoop dat dit je helpt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...