Ga naar inhoud

Multiplay: hoeveel MB?


Aanbevolen berichten

[quote:be084a2800="zjarl"]ik weet niet of we nog antwoord krijgen van Bigstaal, volgens mij heeft hij zijn limit bereikt :lol: overigens is het antwoord al gegeven door no_name, namelijk 50 uur per maand, maar dan kan je geen andere dingen meer doen, dus al zou je wel andere dingen doen en je zit al aan de max, dan kan je toch gewoon doorspelen, stel dat je dan 2 uur speelt, dan ben je maar een €1 extra kwijt, dat is toch niks. ik neem tenminste aan dat je niet elke dag uren online speelt. ik ben er wel van uitgegaan dat wat no_name zegt ongeveer klopt[/quote:be084a2800] Ik heb momenteel nog een telefoon modem :oops: :oops: :oops: Ik denk er echter over om over te gaan op ADSL. Ik twijfel nu nog tussen Zonnet (versatel-versie) of HCC. De keuze zal mede bepaald worden door het feit of ik met zo'n abonnement een router (hardware-matige firewall) kan gebruiken en aan de data limiet. Ik heb ergens gelezen dat zonnet van een normaal gebruik van 2 GB uitgaat, maar wel een fair policy er op na houdt PS nu kan ik max 3600 * 5kb per uur downloaden. Met een ADSL zal er wel meer dan 5 kb/s door heengaan. Maar ik denk dat 50 uur per maand wel genoeg is. Ik heb ook nog een sociaal leven :D
Link naar reactie
Als ik sof2 speel zonder andere dingen te doen is dat voor 3 uur ongeveer 50 MB downstream en relatief veel upstream. (verbruik minstens 6 kbps voor upload) [quote:740270ffad]ik heb hetzelfde bij planet. maar omdat de downloadsnelheid zo 'langzaam' is, haal je het niet snel. de downstream is trouwens niet hoog bij online gaming[/quote:740270ffad] Ik heb ADSL van HCCnet. Heb het genomen omdat het goedkoper is en omdat je geen limiet hebt. Ik download soms 1 GB per dag. Maar dat maakt niet uit, heb namelijk over gemaild. Het gaat erom bij fairuse op welke tijden en welk percentage je van de bandbreedte je gebruikt. Sins ik veel met p2p doe en mijn max op 4 ul en 16 dl staat is er dus niks aan de hand.
Link naar reactie
[quote:58bf64f527="JaFO"]/me vraagt zich serieus af wat je met 600 Mb+ per dag aan data moet doen behalve downloaden. Echt van genieten zal dan niet lukken ...[/quote:58bf64f527] Ik heb een collega die dagelijks zo'n 2 gig door zijn lijntje trekt. Zijn pc staat de hele dag films te downen. Wanneer hij die allemaal moet gaan kijken weet ie zelf ook niet. Maar ja, voor 'de heb' he. Daarnaast heb je nog legio mensen die illegaal allerlei cd's binnenhalen voor verkoop e.d. Heb zelf een datalimiet van 2 gig per maand, maar die heb ik dus nog nooit gehaald. Zou niet weten wat ik met al die troep aan moet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...