Ga naar inhoud

Multiplay: hoeveel MB?


Aanbevolen berichten

Ik weet dat voor mohaa, zo'n 5 en 6kb's per persoon per seconde neemt. dat is zo'n 21 MB per uur, van andere spellen weet ik het niet maar dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn. dus stel dat je 50 uur per maand speelt, dan kan je ongeveer uit met 1 gb datalimiet. maar dan kan je niet meer surfen en downen ed. Ik heb zelf chello, daarbij schijnt een datalimiet bij te horen van 5 gb, maar daar merk ik niks van. Soms zit ik wel op 5gb per dag
Link naar reactie
[quote:79a4b0bfce="turk2003"]ik weet niet waarom ze fair use police zetten. ik dowload wel perdag ongeveer meer dan 600 mb maar ik krijg nix te horen van u download te veel.[/quote:79a4b0bfce] Fair use policies worden in de voorwaarden opgenomen, om een stok achter de deur te hebben als er echt buitensporig veel wordt gedownload. Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand erop is afgesloten. Lijkt me alleen maar prettig dat providers er niet moeilijk over doen, ik denk niet dat je het leuk zou vinden als er vandaag een brief op de mat zou ploffen met het verzoek om je verbruik te verminderen. :wink: Volgens mij gaan we een beetje offtopic :) Bigstaal, speel gewoon een uurtje online zonder dat er andere internet-programma's (bv. kazaa) aanstaan. Daarna kan je het verbruik als het goed is gewoon aflezen op het icoontje van je verbinding.
Link naar reactie
hmmm? :-? volgens mij als je een limit hebt kan je wel meer downloaden, maar dan betaal je extra voor bijvoorbeeld elke 100 mb.....€2 (ik zeg maar wat hoor, maar zo werkt het wel) maar je kan het best een programma-tje downloaden waarmee je kan zien hoeveel je hebt gedownt, maar volgens mij krijg je dit gratis op een cd ofzo, als je dat internet neemt/hebt
Link naar reactie
Ja dat klopt. Voor elke 100 MB die je over het limiet gaat, bij Planet, moet je 50 eurocent betalen. Je kan op de site van Planet trouwens zien hoeveel data je al hebt gedownload, alhoewel de functie de laatste keer dat ik keek nog niet werkte. Volgens mij gaat het limiet ook pas in als dit tellertje actief is, die dan geloof ik op de een of andere manier in je taakbalk komt te staan.
Link naar reactie
// PS Chello heeft wel degelijk zulke brieven gestuurd als je de nieuwsgroep van Chello zelf na leest ... turk2003 heeft waarschijnlijk het geluk dat ie de enige is in z'n buurt die internet, want reken er maar dat 'men' het gaat merken. /me vraagt zich serieus af wat je met 600 Mb+ per dag aan data moet doen behalve downloaden. Echt van genieten zal dan niet lukken ...
Link naar reactie
[quote:a292b5e59f="JaFO"] me vraagt zich serieus af wat je met 600 Mb+ per dag aan data moet doen behalve downloaden. Echt van genieten zal dan niet lukken ...[/quote:a292b5e59f]hehe eindelijk is iemand die er wat van zegt, het lijkt wel opschepperij, hoeveel kan jij downloaden :-? nou ik download wel 1 gieg per dag. tweede vraag is natuurlijk of je er ook wat mee kan :roll: :wink: tuurlijk download ik wel eens 600 mb per dag of soms wel eens 1000 mb, maar gemiddelde is toch echt niet hoger als 100. maar oke oke.....we gaan wel een beetje heel erg off-topic, en dan zitten we ook nog in het games forum hierover te lulle :(
Link naar reactie
Welk abonnement van planet hebben jullie precies? Ik heb de 256k variant bij planet en ik zou ook een 1g limiet hebben. Ik ga daar iedere maand ver en ver over heen maar ik heb er nog nooit een cent voor hoeven te betalen. Weet iemand hoe dat zit of moet ik gewoon mijn grootte mond houden?
Link naar reactie
ik weet niet of we nog antwoord krijgen van Bigstaal, volgens mij heeft hij zijn limit bereikt :lol: overigens is het antwoord al gegeven door no_name, namelijk 50 uur per maand, maar dan kan je geen andere dingen meer doen, dus al zou je wel andere dingen doen en je zit al aan de max, dan kan je toch gewoon doorspelen, stel dat je dan 2 uur speelt, dan ben je maar een €1 extra kwijt, dat is toch niks. ik neem tenminste aan dat je niet elke dag uren online speelt. ik ben er wel van uitgegaan dat wat no_name zegt ongeveer klopt
Link naar reactie
[quote:bfb0bcf514="The_Picard"]Welk abonnement van planet hebben jullie precies? Ik heb de 256k variant bij planet en ik zou ook een 1g limiet hebben. Ik ga daar iedere maand ver en ver over heen maar ik heb er nog nooit een cent voor hoeven te betalen. Weet iemand hoe dat zit of moet ik gewoon mijn grootte mond houden?[/quote:bfb0bcf514] Nog even een offtopic reactie . Dat datalimiet is nog niet ingevoerd, maar het komt wel. Als je je nu inschrijft staat er ook al bij dat je 50 eurocent moet betalen als je 100 MB over het limiet zit. In het begin dacht ik dus dat het al zo was, maar het is nog niet zo. Wanneer dit word ingevoerd weet ik niet, maar als het zover is dan zal je hier zeker door Planet van op de hoogte worden gebracht. Ohja, en dit is alleen bij de 256k variant.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...