Ga naar inhoud

cm4.exe error en crash naar de destkop


Aanbevolen berichten

kan je wat meer info geven over je systeem? Over het algemeen is het nooit verstandig om programma's op de achtergrond te laten draaien bij wat oudere systemen. Het geheugen kan vollopen en hij weigert verder te gaan en gaat terug naar Windows. Heb je ook de nieuwste drivers voor je videokaart/geluidskaart en de juiste DirectX geinstalleerd. Het kan ook wezen dat je systeem het spel niet aankan. Maar graag eerst wat meer info over je systeem.
Link naar reactie
[quote:41316197ce="eminemthebeast"]hallo, Ik had een vraagje als ik cm4 speel dan crasht het spel soms terug naar de destkop zonder een error bericht. Ook heb ik soms tijdens het spel een cm4.exe error en dan staat er iets met appcompat.txt. Weten jullie hoe ik deze problemen moet oplossen? Later[/quote:41316197ce] De belangrijkste vraag is is het een legale versie ? zo ja download de patches en update het spel zoals eerder hier vermeld of deinstalleer de game eerst installeer opnieuw en update tot de laatste versie. Zo niet TOUGH LUCK niet zeiken eigen schuld dikke bult
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...