Ga naar inhoud

Wie speelt er nog Moh:aa MP ??


Aanbevolen berichten

[quote:05bce0c0f2] [-TDC-] btw, jouw naam komt me bekent voor, die screen is zeker in Fun Fun Fun Splat 1 of 2 gemaakt? [/quote:05bce0c0f2] Ja klopt , ik kom ongeveer iedere dag in die server, omdat hij een lage ping heeft, en er veel spelers inzitten. En alleen maar objectives(The Hunt, V2 Rocket Facility en The Bridge) mijn lievelingslevels!
Link naar reactie
[quote:ca034a9d93="turk2003"]waarom is mohaa bij jouw in het nederlands?????[/quote:ca034a9d93] Dat ligt hem aan de server...ik heb ook wel eens in een Duitse server gespeeld, en daar zijn dan alle "meldingen" in het Duits. Dus, nderlandse server = nederlandse "meldingen" Mooie score trouwens sebastiaan2003, ik speel alleen geen SH...alleen AA
Link naar reactie
[quote:005105f006="XBL"]Ik speel nu de mp demo kapot. Misschien ga ik ff vanmiddag MOHAA kopen, lijkt me wel een tof spel. Jochem[/quote:005105f006] Het is idd, een tof spel, en dat is het al een dik jaar (als het niet meer is) :wink: Enne ik speel heel vaak in de LOL-server, allemaal custom maps, als die in de toekomst ook worden toegelaten in ladders dan ben ik er al klaar voor :P
Link naar reactie
Wat zijn eigenlijk jullie favoriete mappen en sides en wapens? Mijn fav. official map is The Bridge en dan ben ik het liefst Allies en dan neem ik vaak een rifle of bar (maar net hoeveel tegenstanders erzijn) En St. Renan, vindt ik de leukste van de custom maps, hij is wel klein en simpel maar wel mooi, en dan ben ik het liefst axis met een Stg. 44 En over het algemeen ben ik liever Axis en met SMG
Link naar reactie
Mijn favo Obj. map is The Bridge/Hunt, daar speel ik meestal bij de Allies met Rifle/Smg, ik ga eigenlijk alleen bij de duitsers als die in de dikke minderheid zijn, dan neem ik vaak een Sniper of ook een Smg. De leukste DM mappen zijn Destroyed Village en Remagen vindt ik, Southern Franch gaat ook nog wel, maar Stalingrad is geen reet aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...