Ga naar inhoud

Help: Battlefield 1942 draait niet meer!


Aanbevolen berichten

Ik wilde na een aantal veranderingen op m'n PC (DirectX9 en overklokken en de laatste DesertCombat 0.35) Battlefield weer gaan spelen. Echter na het opstartschempje (Battlefield1942) gaat hij weer terug naar Windows. Andere spellen (UT2003 demo, Warcraft3) doen het wel gewoon. Is dit een BF1942 vs DirectX9 probleem? of zou het spel niet meer werken vanwege het overklokken van mijn kaart? (wat me onwaarschijnlijk lijkt, maar toch). Het lijkt me ook niet dat het aan die laatste Desert Combat versie ligt eigenlijk. Wie denkt het te weten of heeft ook ervaring met BF en DirectX9. Ik dacht ik inventariseer eerst even voordat ik trial en error ga doen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:aef68e8e88="rge"]:lol: Battlefield & directx 9.0 is geen probleem,ik denk eerder dat je die mod niet goed geinstalled hebt........ :lol:[/quote:aef68e8e88] Het was inderdaad geen DirectX9 probleem, ook geen overklok probleem en ook de Mod was goed geinstalleerd. Het was een Reforce (XP refresh fix) probleem! Deze tool had ik ook nog geinstalleerd kwam ik net achter. Damn...waarom werkt die nu niet met Battlefield1942? Was net zo blij dat mijn monitor niet meer hoefde te schakelen tussen verschillende refresh modes. Nu dus weer wel als ik BF1942 wil spelen. Lekker lomp van EA dat je op een bepaalde refreshrate moet spelen. Ik wil gewoon op 85hz kunnen spelen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...