Ga naar inhoud

Enter The Matrix


Aanbevolen berichten

Ik weet niet wie die gast was maar het is wel de zelfde gast als die met een mes achter zijn rug Neo een hand gaf. en zichzelf in zijn hand sneed. Duister figuur. daar zien we in deel 3 vast meer van. opvallend dat hij de enige overlevende is van die 5 vernietigde schepen. maar goed. deze topic ging om het spel en niet om de film. .beetje offtopic
Link naar reactie
Om toch maar even antwoord te geven, die gast die tegenover Neo lag, was inderdaad diegene die Agent Smith in bezit heeft... Ook ik denk dat Neo The Squids stopte, aangezien hij zei: 'Something is different, I can feel (dacht ik? Of sense?) them' en dat hij daarna in coma raakte was wel erg toevallig. Jah, dat off-topic is een probleem. Zo kan je nergens over praten :-). Ik heb begrepen dat er eerst een 'Off-topic' forum bestond, waarom is dat weg?
Link naar reactie
Staat in de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=82902]FAQ van Feedback[/url] [quote:18ed0506f0][b:18ed0506f0]Jullie hebben hier allemaal fora waar je kunt discussiëren over van alles wat met computers te maken heeft. Zou het niet leuk zijn om ook een forum te hebben waar je kunt praten over dingen die niet met computers te maken hebben, zoals politiek, sport, het weer, koetjes en kalfjes, enz.?[/b:18ed0506f0] Voor dergelijke onderwerpen moet je toch echt zijn bij één van de vele andere fora die het internet rijk is. Een dergelijk Off-Topic Forum heeft Computer!Totaal ruime tijd gehad, maar toch heeft de redactie halverwege 2002 besloten nog alleen computerfora aan te bieden, en daarom is het Off-Topic Forum verdwenen. [/quote:18ed0506f0] Er zijn zat forum's op Internet waar je over films zoals "the matrix" kan chatten, dit is niet het juiste forum. duidelijk.... maar goed. ik doe deze topic op slot.. mijn vraag is beantwoord en deze topic gaat off-topic.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...