Ga naar inhoud

GTA III missie: Bomb da base: Act ll


Aanbevolen berichten

Ik kom niet verder bij deze missie. Je moet eerst naar die 8 ball's rijden om hem op te halen en dan naar de haven. Daar parkeer ik de auto bij de blauwe cirkel. En dan zegt die 8 ball's. Als je het eerste schot gelost hebt dan ga ik naar de boot. Dat gebeurt ook, maar hij word elke keer doodgeschoten. In welke volgorde moet je die mannetjes dood maken. En met de sniper rifle of met een ander wapen??
Link naar reactie
klopt zodra jij begint te schieten rent die 8-ball naar de boot. Daar staat echter nog een tal van columbiaanen die je niet kunt zien vanuit de cirkel dus die kun je ook niet neersnipen. Je moet dus mee gaan rennen. Is echt een hele lastige met die sniper. Maar als je even een code gebruikt en dan een machine gun dan kun je gewoon met 8 ball meerennen en alle colombianen afknallen. succes BTW cheat voor alle wapens is GUNSGUNSGUNS gewoon in het spel intypen
Link naar reactie
In de buurt van die locatie ligt een 'powerup' waarmee je de tijd aanzienlijk vertraagt (ziet er uit als een zetpil dacht ik). Dat geeft je genoeg tijd om iedereen af te schieten die in de buurt van 8ball komt. Ik heb zelf gewoon vanaf het dak geschoten ... (je hoeft dus niet in die cirkel te zitten, da's gewoon het startpunt van die scene IIRC)
Link naar reactie
Haha, ik heb hem zo gedaan: Je komt aanrijden, die gozer stapt uit, ik rijdt over hem heen, zodat ie onder de auto ligt. Dan heb je ff wat meer tijd en dan door een bug in het spel is ie ineens onder de auto vandaan, maar dan heb je al 75% van alle gangsters dood, dan ren je met hem mee met je machinegeweer en maak je het af.. :) Maar goed, je hebt hem al gehaald. Ik heb het altijd zo gedaan, beetje cheaten haha. Maar wel altijd zonder codes.. GTA: VC is trouwens geweldig, wat is dat leuk racen op die motors (ik heb hem al voor de pc :) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...