Ga naar inhoud

Unrealserver opzetten achter een router


Aanbevolen berichten

Hallo, Graag zou ik met mijn buurman een potje Unreal spelen. We zitten allebei op de kabel. Hij direct vanaf zijn kabelmodem naar zijn PC en bij mij loopt het via een hardwarematige router. Een lanserver opzetten lukt me wel, maar hier gaat het toch echt mis. Ik kan vanaf zijn PC mijn IP-adres wel pingen, maar een spel opzetten lukt niet. Heb ik hier gamespy voor nodig? Volgens mij moet het toch ook via UT ook kunnen zonder gamespy. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
LAN zal je nooit lukken, je zit wel op zelfde kabel maar niet op zelfde internet netwerk. Laat hem de server starten en maar er dan een internet server van. Dan werkt alles meteen. Als je een router hebt moet je bepaalde UDP's forwarden das allemaal alstig (of je moet gewoon een draytek kopen)
Link naar reactie
[quote:16b9f03e4d="sdk"]LAN zal je nooit lukken, je zit wel op zelfde kabel maar niet op zelfde internet netwerk. Laat hem de server starten en maar er dan een internet server van. Dan werkt alles meteen. Als je een router hebt moet je bepaalde UDP's forwarden das allemaal alstig (of je moet gewoon een draytek kopen)[/quote:16b9f03e4d] wat mag een draytek wezen??? ik zit namelijk ook achter een router en krijg het ook niet voor me kaar om een server te maken voor ut :( en is dat de enige oplossing ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...