Ga naar inhoud

vraag over installeren van The Sims


Aanbevolen berichten

Heb The Sims geinstalleerd. Wil een uitbreiding installeren, maar krijg een error melding. Ik heb voor dit probleem indertijd een oplossing gevonden. Toen moest je een bestand verwijderen, waarna installatie van de uitbreiding wel lukt. Maar helaas ben ik oplossing weer vergeten. Stom gewoon vergeten te bewaren. Weet iemand nog hoe dat moest Bijvoorbaat dank
Link naar reactie
Het gaat er niet om dat er op de cd een prog moet zitten waarmee de sims is te verwijderen. Het systeem is een amd duron 1200 met een nVidia M64 videokaart. Dat zit dus wel goed. De methode met het verwijderen van een bestand is erg simpel. Gewoon dat bestand verwijderen en de uitbreiding installeren. Er komt dan geen fout melding meer. Ik heb deze procedure al eens eerder uitgevoerd. Heb toen dat verwijderde bestand ergens opgeslagen. Maar vergeten om een image backup van Windows te maken met Drive Image 2002. Heb naderhand de image van Windows geRestored met het gevolg dat het betreffende bestand verloren is gegaan. Het gaat er dus niet om dat er een andere manier is om de uitbreiding te installeren. Maar ik wil gewoon weten om welk bestand het ook weer ging. Het schijnt dat deze methode ook op gaat voor andere spellen. Want ik heb deze tip gebruikt naar aanleiding van een oplossing voor een andere spel. Zodoende.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...