Ga naar inhoud

Voice chat + Gamen


Aanbevolen berichten

Hallo, Een tijdje terug ben ik door een Unreal Tournament clan aangenomen, en ben dan ook tegenwoordig nog meer tijd aan het verspillen aan mijn 'verslaving'. Mijn clan gebruikt ook voice communicatie programma's (TeamSpeak, met Ventrilo als backup), en die heb ik na wat moeite ook aan de praat gekregen. Het probleem is echter dat deze programma's beiden niet werken in combinatie met Unreal Tournament. Ze weigeren geluid af te spelen als UT dat al doet, en vice versa. Ik heb al geprobeerd de geluidskaart te vervangen, maar dat mocht niet baten. Mijn vermoeden is dat het probleem ergens in de software zit. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand een oplossing hiervoor heeft! Alvast bedankt :) Groeten, Eleven
Link naar reactie
Sorry. Ik had nog getwijfeld of ik het erbij zou schrijven, maar ik dacht, 'details, details, interesseert toch niemand :)'. Anyway, ik heb allereerst mijn drivers van mijn SB 128 PCI geluidskaart geupdated, waarna ik vervolgens naar de opties van TeamSpeak ben gegaan. Daar bij het tabblad 'sound devices' aangekomen heb ik de optie 'Direct sound' aangeklikt. Vervolgens werkte het ;) Achteraf hoorde ik dat dit vaker voorkomt bij Win98/ME systemen, omdat die moeite hebben twee geluidsbronnen tegelijkertijd af te spelen. -Eleven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...