Ga naar inhoud

nog twee weken


Aanbevolen berichten

[quote:3743bd4c10="computer_nerdo"]daar staat een 32 mb video kaart een tussen haakjes (geforce) doet hij het dan wel met mijn TNT2 pro ?32 mb[/quote:3743bd4c10] doen is een groot woord, waarschijnlijk zal VC wel draaien op je pc, maar verwacht niet dat de FPS boven de 10 uitkomt.
Link naar reactie
als ik zo ff kijk naar de systeemeisen: DirectX Texture Compression Support (is wel bij aanbevolen, maar denk es aan GTA3...) Volgens mij kunnen alleen de betere kaarten dit aan, denk aan Geforce 3 ti, ati r 8500 (staat ook in de eisen). Je kan natuurlijk altijd beter kopen, maar wat wil je uitgeven? en ligt het in verhouding met je pc? je kan wel een pentium 2 hebben, maar dan doet die videokaart nog niet veel. zelf kiezen dus
Link naar reactie
[quote:e5912e3385="Red Dragon"]Ik las de titel en dacht aan meteen "over 2 weken The Matrix II: Reloaded." :) Die komt 15 Mei in de bios. 8) Ik ben benieuwd of GTA Vice city iets minder bugs bevat. (gta3 had de EAX 3.0 bug en Geforce bug) Word druk over 2 weken, en naar de bios en naar de winkel 8)[/quote:e5912e3385] Bedoel je niet het spel Enter The Matrix want de tweede film komt pas eind dit jaar uit meende ik.
Link naar reactie
[quote:fcee8238ef="skywalker"][quote:fcee8238ef="Red Dragon"]Ik las de titel en dacht aan meteen "over 2 weken The Matrix II: Reloaded." :) Die komt 15 Mei in de bios. 8) Ik ben benieuwd of GTA Vice city iets minder bugs bevat. (gta3 had de EAX 3.0 bug en Geforce bug) Word druk over 2 weken, en naar de bios en naar de winkel 8)[/quote:fcee8238ef] Bedoel je niet het spel Enter The Matrix want de tweede film komt pas eind dit jaar uit meende ik.[/quote:fcee8238ef] spel heet idd. zo. Film komt wel te gelijk met het spel uit, 15 mei dus.
Link naar reactie
[quote:3316649671="computer_nerdo"]daar staat een 32 mb video kaart een tussen haakjes (geforce) doet hij het dan wel met mijn TNT2 pro ?32 mb[/quote:3316649671] Als je kijkt naar de systeem eisen: [quote:3316649671]32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers ("GeForce" or better)[/quote:3316649671] De TNT van jouw zit daar 2 versies oid onder. Dus denk dat je onders de 10 fps zal zitten. Ook op de wat lagere resoluties als 800*600. Trouwens, dit jaar komen er toch twee [i:3316649671]The Matrix [/i:3316649671] films uit? November dacht ik..
Link naar reactie
//computer_nerdo Je weet zelf al dat GTA3 moeizaam op je pc loopt, je kan dan ook vat wel verzinnen wat een ramp GTA Vice city gaat worden voor jou configuratie. Even een upgrade aan je ouder vragen dus //The Matrix Er komen 2 films inderdaad [url=http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/sequel_trailers.html]The Matrix Reloaded - Donderdag 15 Mei[/url] The Matrix Revelotions - November 2003
Link naar reactie
Damn, die trailers zien er stoer uit! 8) Jammer dat de site een beetje overloaded :wink: is, duurde nogal lang om te laden.. Denk dat ik meer uitkijk naar The matrix, dan naar Vice City .. €45 voor een spel dat je na 20 uur weer hebt uitgespeeld, doe ik even niet :) 15 mei is trouwens de releasedate voor heel Europa? ben nl niet in NL op dat moment.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...