Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste medemforummers, In de volledige versie van fifa 2003 heb ik eindelijk een stukje tegenstand gevonden. De eerdere fifa's waren rennen schieten scoren. Dat gaat hier niet meer op... Veel samenspel is essentieel. De laatste man wil je echter nog wel eens uit kunnen spelen. Nu zit ik met een probleem.. Vroeger kon je met de shift alt en ctrl toets allemaal trukjes uithalen. De enigste toets die ik nu nog heb is de spatie (korte versnelling) Wie kan mij vertellen of er meer trucjes (schijnbewegingen) mogelijk zijn in fifa 2003 En zo ja Hoe? M.Vr.Gr Jg
Link naar reactie
Is shift niet de toets voor truukjes? Nou misschien bij jou spatie. Er is inderdaad nog maar 1 knop om truukjes te doen. Het ligt er nu aan welke pijltjes toetsen je er bij indrukt, of er een tegenstander in de buurt is en waar die staat en met welke speler je speelt. Met bijv Zidane of Saviola kun je veel beter je tegenstander uitspelen dan met een mindere speler (bijv Galasek...). Je zult zien dat er met die ene toets echt waanzinnige truukjes mogelijk zijn... Succes er mee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...