Ga naar inhoud

Splinter Cell


Aanbevolen berichten

Ben ik lekker aan het spelen... en dan zegt het spel op een bepaald punt dat het alarm is gegaan, mission failed. Maakt niet uit wat ik doe, als ik dan op dat punt kom zegt ie dat. Als ik dan de missie wil uitspelen kan dat dus niet, tenzij ik helemaal opnieuw begin. Is dit een bug of zo? Ik ben al 2 keer opnieuw begonnen met de missie en heb nu weer hetzelfde probleem met een andere missie. Ik heb al de nieuwste patch gedownload maar dat helpt niet. Heeft iemand dit probleem ook? Oid? Jongetje Leo
Link naar reactie
Splinter Cell, tja, t was niet mijn game uiteindelijk. Maar waarschijnlijk loop je in die (te) donkere gangetjes en kamertjes de CAMERA'S mis. Die hangen op de meest onmogelijke plekjes. Je kan ze dacht ik ook horen, maar dat weet ik niet meer zeker. Ben je eenmaal gespot dan is t mission over. Kortom, kijk eens omhoog :wink:
Link naar reactie
Nou het is in meerdere levels. Bijvoorbeeld in die missie dat je in moest breken bij de politie oid. Dat je op het dak begint. Dan moet je op een gegeven moment ook via de dakgoot naar het raam van de keuken klimmen, ja? Dan klim ik dus via die dakgoot, en dan zegt ie steeds op hetzeflde stukje dat het alarm is gegaan, terwijl er nergens daar een camera hangt, of een mannetje staat oid. Ook in andere levels heb ik het probleem dat het alarm zogezegd gaat, terwijl er nergens een camera hangt. Want al speel ik dan de missie helemaal opnieuw heb ik nergens problemen op dat bepaalde stukje. Jongetje Leo
Link naar reactie
maar ik wordt zoiezo nooit door de camera's gezien... want dan gaat het alarm meteen en dan load ik opnieuw :lol: ... maar dan is het dus zwaar kut als je bijna het level uit heb gespeeld een dood ventje wordt "gezien" door mensen die er niet zijn (iedereen is immers dood).... zo is het dus? dus het licht echt aan mij? want de ene keer licht een dode in het licht... speel ik het level uit... de andere keer zegt ie mission failed.... helemaa maf... maar goed....
Link naar reactie
dit is echt een van de beste games die ik gespeeld heb.. alleen al de goeie lichteffecten enzo... super gewoon.. tsja, het is gewoon echter niet een simpel spel, en rondlopen en alles doodmaken wat je tegenkomt werkt ook niet altijd. soms is wachten ook een goeie optie, zit je in een kamer met een mannetje, dan heb je na een tijdje vast wel de kans om hem onopgemerkt voorbij te komen.. soms moet je gewoon even een paar minuten geduld hebben, maar draait het spel ook om, zo stiekem mogelijk handelen. daarnaast is vaak niet na 1x het alarm laten afgaan het spel over geloof ik. je hebt een paar kansen, en als het dan weer gebeurd, dan is het wel einde oefening... bij dat policestation, zitten daar geen mannetjes op de binnenplaats (onder je dus) misschien dat je toch teveel geluid maakt, en je opvalt. probeer anders ook eens de patch te installeren. die heeft een paar bugs in het spel opgelost als ik het me goed kan herinneren...
Link naar reactie
Met splintercell werkt het in sommige stealth levels zo: aan het eind van de level wordt er gecontroleerd of je de lijken/lichamen goed verborgen zijn, het maakt dan niet uit of iemand anders ze dan heeft gezien, maar indien niet goed (genoeg) verborgen zal de missie falen en het alarm afgaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...