Ga naar inhoud

Lage FPS met counterstrike


Aanbevolen berichten

Hey hallo allemaal. Ik heb een zeer lage fps met counterstrike als ik hem met direct3d draai (opengl doet het natuurlijk ook niet). Het is zelfs zo erg dat ik 5fps haal als ik counterstrike op 1152x864 zet!! Is er ergens een update te krijgen waardoor ik een hogere fps heb, want het slaat natuurlijk nergens op! BTW: ik heb mijn omega drivers geinstalleerd op mijn ati r9700Pro
Link naar reactie
De Direct3D mode van Counter-Strike is (naar mijn ervaring) zeer slecht. OpenGL is veel mooier en sneller. Hij zal dus echt in OpenGl moeten voordat het aanvaardbaar zal werken, ik heb enigzins hetzelfde probleem in Direct3D (misschien omdat de originele Half-Life de kaart niet ondersteunt?) Ik heb trouwen een 8500LE...
Link naar reactie
Bij de officieele Catalyst-drivers zit er in een van de laatste versies een bug die bij CS & R9700pro problemen zou geven ... ik heb geen idee of dit een fps-probleem of iets anders is. Misschien moet je dan maar een oudere versie installeren ? (snap zowiezo niet waarom je CS wilt spelen op zo'n super systeem ... da's zonde van je kaart ;))
Link naar reactie
JaFo: je hebt helemaal gelijk dat cs gewoon gaar is voor mijn pc, maar ik zit nu op eenLAN waar ze bijna alleen maar cs spelen :( Maar ik hoop dat we ook gewoon relax battlefield gaan spelen, want ik ben hier de enige dioe dat op z'n mooist goed kan draaien :D Maar ik heb het probleem al verholpen met die lage fps. Bedankt voor al jullie reacties!!!
Link naar reactie
Nou, ik draai met m'n 9700pro HL in D3D. Als ik in openGL draai gaat dit goed maar als ik in de game op 'escape' duw, dan crashed m'n hele systeem (Ik draai winXP), dus draai ik D3D, ik weet niet hoe je de FPS kunt zien in HL, maar het draait heel erg vloeiend(op hoogste res+ AA en FSAA). BTW, hoe kun je de FPS zien in HL???
Link naar reactie
[quote:d4594afb73="Overclocker@15"]Nou, ik draai met m'n 9700pro HL in D3D. Als ik in openGL draai gaat dit goed maar als ik in de game op 'escape' duw, dan crashed m'n hele systeem (Ik draai winXP), dus draai ik D3D, ik weet niet hoe je de FPS kunt zien in HL, maar het draait heel erg vloeiend(op hoogste res+ AA en FSAA). BTW, hoe kun je de FPS zien in HL???[/quote:d4594afb73] cl_showfps 1 of 3 in console Ik gebruik 3.
Link naar reactie
Mijn pc crasht ook als ik op Ecsape druk en als ik een game aanmaak voor online te lannen (moest ik eergister doen) dan krijg ik het menu de hele tijd links bovenin in beeld te staan. Verder heb ik AA en die ander( ik weet nie precies hoe je het schrijft) aanstaan en dan draait ie nog 100fps. Dus alleen de lage resolutie is soms irritant, vooral omdat mensen die een veel slechtere pc hebben, het wel goed kunnen draaien. En dan krijg je wel eens een opmerking naar je hoofd (is natuurlijk te verwachten).
Link naar reactie
Ik draai CS met een GF4 Ti4400 (zie sig voor verdere specs) en ik draai het op dit moment op 1024x768 en dan haal ik eenvoudig de constante 100fps zoals het hoort, verander ik echter naar 1152x864 dan zakt m'n fps naar de 60 constant, ik heb eerder het idee dat dat ligt aan de vernieuwingsfrequentie alhoewel m'n monitor (Iiyama VM Pro 413) op 1152x864 de 105Hz moet halen evenals m'n videokaart. Ik heb wel es iets gelezen over het feit dat de ATI kaarten en probleem zouden hebben met HL/CS. Ik heb daarbij een patch gevonden die dat zou moeten verhelpen. Je kaart MOET gewoon hoger komen tenzij je een brakke monitor hebt of iets dergelijks. [url]ftp://ftp1.sierra.com/pub/sierra/half-life/updates/si_counter-strike_update_atifix.exe[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...