Ga naar inhoud

online multiplayeren


Aanbevolen berichten

hoi weet er iemand of er een schiet-achtig spelletje is wat niet super zielig is, maar wel leuk is en wat je online kan spelen (kan ook ff downloaden ofzo) liefst freeware ofzo en niet al te groot, want mijn computer is niet zo super goed. en het moet ook met een proxy / socks server te spelen zijn iemand wat?
Link naar reactie
na als het toch legaal van een site te downloaden is. is er toch niks op tegen om het te zeggen. zijn vaak dan alleen demo's maar die kan je ook online spelen :D. volgens mij mag je alleen niet praten over bepaalde download programma's waarmee je allerlei stuff kan binnen halen :D. of illegaal opgezette site's. maar als de site van de maker zelf is en hij geeft er iets vrij van is er volgens mij niks op tegen om er wat over te zeggen :D
Link naar reactie
Niet precies wetend welke specs je PC zijn, hier een game die op een eenvoudige PC redelijk tot goed moet draaien. Enige investering die je moet doen is Half Life kopen (vaak al voor €10,- te koop of zo want is al oude game. Daarvoor zijn GRATIS en volstrekt LEGAAL behoorlijk wat mods (modifications) te downloaden voor spelen op internet ( Team Fortress Classic, Counterstrike, Day of Defeat enz enz enz. Daar zit ZEKER wat voor je tussen. Anders download je hele leuke demo voor Battelfield 1942, hoewel die wat buggy is.
Link naar reactie
[quote:cdccdd8031="sdk"]Met halflife kan je echt niet meer aankomen in 2003, maarja dat is mijn mening. Voor UT03 zijn ook mods. (en voor de oude UT de beste tactical shooter die ik ken: Tactical Ops (nieuwe Swat) ) Batlefield vond ik er maar matog uitzien[/quote:cdccdd8031] De HL mods community is bizar groot. De graphics zijn mogelijk wat gedateerd, maar de gameplay is fantastisch. Bovendien werd een game gevraagd voor een (onbekende) PC met matige specs. Ik heb daar in m'n voorstel rekening mee gehouden, wat ik van UT03 niet kan zeggen.
Link naar reactie
[quote:2b322504d9]De HL mods community is bizar groot. De graphics zijn mogelijk wat gedateerd, maar de gameplay is fantastisch. Bovendien werd een game gevraagd voor een (onbekende) PC met matige specs. Ik heb daar in m'n voorstel rekening mee gehouden, wat ik van UT03 niet kan zeggen.[/quote:2b322504d9] UT03 dOet het anders perfect op mijn p3450 met een gf2mx400. (Natuurlijk niet op alles high detail zoals op mijn nieuwe pc maar ziet er altijd nog honderd keer beter uit dan halflife. En anders koop je UT. Dat kost ook niets meer en modes als Team Freeze en een oneindig aantal andere mutators houden het leuk. Plus de grote Mods (paar honderd MB, Defence Alliance, Team Fortress en Tactical Ops)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...