Ga naar inhoud

MOH:AA Loopt Super Slecht!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik heb Medal Of Honor geïnstalleerd op een Pentium III 450Mhz, 256SDRAM Geheugen, en een G-Force 2 MX 200. Het probleem is dat hij echt verschrikkelijk slecht draait! Ik heb al even in de documentatie gekeken die erbij zat maar daar maak ik op uit dat het goed zou moeten lopen... dus niet met 10FPS (Frames Per Second) op de allerlaagste instellingen. Ik heb alles al geprobeerd, nieuwe drivers, opnieuw geïnstalleerd enz enz.. Iemand hier met hetzelfde probleem of iemand die weet wat ik er aan kan veranderen??? Alvast bedankt :)
Link naar reactie
[quote:d90f8b37f5="nook"]Hallo allemaal! Ik heb Medal Of Honor geïnstalleerd op een Pentium III 450Mhz, 256SDRAM Geheugen, en een G-Force 2 MX 200. Het probleem is dat hij echt verschrikkelijk slecht draait! Ik heb al even in de documentatie gekeken die erbij zat maar daar maak ik op uit dat het goed zou moeten lopen... dus niet met 10FPS (Frames Per Second) op de allerlaagste instellingen. Ik heb alles al geprobeerd, nieuwe drivers, opnieuw geïnstalleerd enz enz.. Iemand hier met hetzelfde probleem of iemand die weet wat ik er aan kan veranderen??? Alvast bedankt :)[/quote:d90f8b37f5] Nook, het is heel simpel. Je specs zijn niet voldoende. PIII 450 is te traag. Geforce 2 MX 200 is te traag. (budget versie van Geforce 2) Geen wonder dat alles bij je zo langzaam loopt op 10 fps op allerlaagste instellingen. In het boekje staat wel systeemeisen waar je het net aan kunt voldoen, maar dan moet je genoegen nemen met 10 fps ofzo. Er staat ook: Aanbevolen systeemeisen. Daar kun je het mee doen. Met mijn specs: AMD Athlon XP 1800+ 64 MB Leadtek TI200 512 MB DDRam. 1280X1032 op 32 bits kleurdiepte Alles op MAX. En het loopt nog steeds vloeiend. Probeer het maar uit op een snellere pc (bij je buren of je vrienden). De volgende keer als je het spel koopt, moet je wel eerst naar de systeemeisen kijken of je eraan voldoet, dan voorkom je een miskoop en wordt je niet teleurgesteld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...