Ga naar inhoud

Xbox emulator?


Aanbevolen berichten

[quote:0db2015316="XBL"] Btw: Nu ben ik een btje aant mieren neuken, maar Xbox schrijf je als volgt: Xbox. Dus niet x-box, XboX, XBOX, of whatever. Dat je het ff wt...[/quote:0db2015316] Volgens mij schrijf je het zo: [img:0db2015316]http://www.microsoft.com/italy/annunci/consumer/archivio_xbox/xbox.gif[/img:0db2015316] :D
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c6d14bd648="JurgenvW"][quote:c6d14bd648="XBL"] Btw: Nu ben ik een btje aant mieren neuken, maar Xbox schrijf je als volgt: Xbox. Dus niet x-box, XboX, XBOX, of whatever. Dat je het ff wt...[/quote:c6d14bd648] Volgens mij schrijf je het zo: [img:c6d14bd648]http://www.microsoft.com/italy/annunci/consumer/archivio_xbox/xbox.gif[/img:c6d14bd648] :D[/quote:c6d14bd648]Dat kan natuurlijk ook :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Link naar reactie
[quote:eff3dee4a8="Edmond Varwijk"][quote:eff3dee4a8="Hu'uruun"]Dit soort vragen zijn niet toegstaan op dit forum[/quote:eff3dee4a8] Volgens mij kan het wel, de vraag is puur hoe je legaal verkregen X-BOX games afspeelt op een pc. Ik vind het een uitdaging (lees: zou het vinden als ik spelletjes interessant zou vinden) en het hoort zeker op dit forum thuis. Verder denk ik dat een groot probleem de vrij complexe beveiligingen van de XBOX zijn. Hardware en software en OS zijn daar strikt aan elkaar gekoppeld. Verder houdt de vergelijking XBOX en PC op bij dde hardwarecomponenten (Nvidia grafische kaart, processor, harde schijf). mvrgroet Edmond[/quote:eff3dee4a8] Is dat niet een beetje late reactie :wink: ... Hehheh, maar het nodigt toch uit tot illegale praktijken (downloaden Xbox spellen ofzo). Maar ja, legaal is legaal, het woord van een moderator/administrator is wet :-D... Ook ik zou het leuk vinden om Xbox spellen op m'n PC te spelen, kan ik eindelijk Halo is lenen en spelen :-D...
Link naar reactie
[quote:2a53b7237a="XBL"]... Je zei het al. [i:2a53b7237a]gemodifceerde x-box[/i:2a53b7237a]. Als je een Xbox modificeer, dan valt de beveiliging weg. Modificeren is trouwens ook illegaal en op een ongemodificeerde Xbox Linux zetten, is nog ni gelukt. [/quote:2a53b7237a] als die beveiliging ook maar iets voorstelde dan had je dat nooit met een enkel standaard chipje kunnen doen. En als we muggeziften ... het is het 'reverse engineering' dat illegaal is, het zou toch te gek voor woorden zijn als een fabrikant mij mag voorschrijven wat ik met de eenmaal gekochte hardware doe zolang ik maar niet voor garantie bij hem aanklop. Helaas gaat het dankzij de piraterij wel steeds meer die kant op. En wat naam betreft : ik vind 'nixbox' nog de beste benaming ;) (en voor het geval de andere console-fanboys zich uitgesloten voelen hebben we nog de gaycube en de plee-station :D)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...