Ga naar inhoud

Xbox emulator?


Aanbevolen berichten

IK ben al een tijdje op zoek naar een emulator om xbox spellen op je pc te kunnen spelen, Tenslotte zijn er van de meeste voorgaande consoles ook emulators verschenen en het lijkt me dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om er 1 te maken omdat de xbox practisch een pc is. :) De enige emulator die ik kon vinden was fake en zat een virus in. :cry: Wie o wie weet waar ik een goeie kan vinden of is er nog niemand op deze aarbol die een emulator heeft geschreven :-?
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:cd594e5767="computer_nerdo"]x-box spellen zullen idd niet gewoon lopen (anders was er toch geen x-box?) want een x-box zit anders in elkaar dan de pc alleen kan de pc een x-box nabootsen en andersom niet 8)[/quote:cd594e5767] oh nee? het is een paar gelukt om linux op een x-box te draaien. Of je er wat aan hebt is ten tweede
Link naar reactie
[quote:c359a21769="no_name"][quote:c359a21769="computer_nerdo"]x-box spellen zullen idd niet gewoon lopen (anders was er toch geen x-box?) want een x-box zit anders in elkaar dan de pc alleen kan de pc een x-box nabootsen en andersom niet 8)[/quote:c359a21769] oh nee? het is een paar gelukt om linux op een x-box te draaien. Of je er wat aan hebt is ten tweede[/quote:c359a21769] je kan op de x-box toch geen toetsenbord en muis aansluiten? :-?
Link naar reactie
De aansluitingen voor controllers op een X-box zijn gewoon wat gemodificeerde usb-poorten. Ik meen dat MS dat enige tijd geleden heeft toegegeven en dat er zelfs een converter bestaat ... Maar waarom zou je uberhaupt een X-box emulator willen ? De meeste spellen zijn al voor de pc verschenen (NFS:HP2, Morrowind, Max Payne) of zijn gepland (Halo & Enclave dacht ik). De paar 'unieke' spellen zijn vaak ook voor de andere consoles verschenen.
Link naar reactie
ik heb zelf Mech4, Black Knight, de bijde mechpacks en Mech4 Mercs (eigenlijk heb ik gewoon ieder spel dat er ooit in de Battletech universum is uitgebracht) maar die zijn echt oud aan het worden. Ik denk dat ik mehcassault niet leuk zal vinden vanwege de acade actie die het spel geeft maar ik be neen Battletech fan dus ik wil het in iedergeval even proberen.
Link naar reactie
SB lijkt me idd tof ... maar een beetje erg duur & kort. Dat ding heeft een opstart-procedure waar menig (flight)sim-fan zou gaan kwijlen. Alleen jammer dat je save-games gewist worden als je in het spel 'dood' gaat. Maar toch zie ik zoiets liever voor een pc met een multimonitor-systeem ipv zielig tv-schermpje. *yammy* :)
Link naar reactie
[quote:30bc8c0056="Speedy"]Van PS2, Xbox en NGC bestaan geen emulatoren en het zal ook nog wel even duren eer een standaard pc de kracht heeft om deze machines fatsoenlijk te emuleren. De N64 is de laatste die wel in het emu circuit is verschenen.[/quote:30bc8c0056] Dat vraag ik me af, een XBox is weinig meer dan een nForce chipset met ingebouwde GF4 Ti core en een 700MHz PIII/Celeron. De software is gewoon IA32, net als op een pc. Het zware rekenwerk hoeft dus niet geëmuleerd te worden, de XBox DVD moet alleen het idee hebben dat-ie in een XBox zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...