Ga naar inhoud

Algemene vraag over het branden van ps1/2 games


Aanbevolen berichten

Ik hoor net via een vriend dat als je ps2 games wilt kopieeren/branden je dan een dvd-brander nodig hebt. Is dat zo en waar zit de bottleneck in het kopieeren van ps1/2 games (1op1 en downloads uit de ng's). Ik heb wel eens gehoord dat je de games op een zo laag mogelijke snelheid moet branden voor het beste resultaat (x1)?? P.S. Ik besef dat je speler wel omgebouwd moet zijn en dan kom ik meteen bij mijn laatste vraag, als je een perfecte 1 op 1 copie maakt dan zou je hem toch ook op een niet omgebouwde ps1/2 moeten kunnen afspelen?
Link naar reactie
na je wekt met deze vraag de indruk dat je zelf ps spelen gaat branden. ik weet niet of het zo is, haalt me ook niet zoveel uit. maar er zijn een paar mensen op dit forum waarbij de haren recht over eind gaan staan als ze zulke vragen lezen. Dus houd daar rekening mee. staat ook in de voorschiften dat je zulke vragen niet mag stellen. maar goed de moderator of operator zal bepalen of het wel of niet mag deze vraag. mag het niet krijg je vanzelf een aggressieve moderator op je dak :wink: maar om effe op je vraag in te gaan. Je zal er ongetwijfeld een specaile brander voor moeten hebben. of dat dvd brander is weet ik niet. maar met een beetje zoeken kom je daar wel uit :D
Link naar reactie
[quote:bba4ae2879]Je zal er ongetwijfeld een specaile brander voor moeten hebben. of dat dvd brander is weet ik niet. maar met een beetje zoeken kom je daar wel uit. [/quote:bba4ae2879] Gewoon een DVD brander (ik weet niet of het dvd+ of dvd- is). Trouwens, de PS2, GameQube en X-Box hebben volgens mij alle spellen op DVD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...