Ga naar inhoud

OPROEP!!online game generals met mensen van hier???


Aanbevolen berichten

even een voorstel, zijn er hier mensen die eens een online game generals willen spelen met de mensen van hier, indien ja geef hier eens een reply. ik zou anders een spel hosten om 22.00 u zondagavond, naam van het spel zal computertotaal zijn en het paswoord: games dat in de europe loby met een maximum van 6 personen en dan liefst met een goede verbinding, indien er maar vier pers zijn doet de verbinding er iets minder toe
Link naar reactie
@nonoad, alle info zie je in mijn eerste bericht, hopelijk zijn er nog een paar mensen die even tijd kunnen vrijmaken en kunnen we misschien ook in de toekomst nog een paar keer afspreken om eens met de forumleden van computertotaal een paar spelletjes online te spelen en dan ook niet alleen voor generals maar bv ook voor UT3 enz...
Link naar reactie
[quote:c8b0d98cb5="rombaft"]kunnen we misschien ook in de toekomst nog een paar keer afspreken om eens met de forumleden van computertotaal een paar spelletjes online te spelen en dan ook niet alleen voor generals maar bv ook voor UT3 enz...[/quote:c8b0d98cb5] dat vind ik een goed idee maar doe er dan ook effen diablo 1&2 bij want anders kan ik nooit meespelen :cry:
Link naar reactie
[quote:d67085b14a="computer_nerdo"][quote:d67085b14a="rombaft"]kunnen we misschien ook in de toekomst nog een paar keer afspreken om eens met de forumleden van computertotaal een paar spelletjes online te spelen en dan ook niet alleen voor generals maar bv ook voor UT3 enz...[/quote:d67085b14a] dat vind ik een goed idee maar doe er dan ook effen diablo 1&2 bij want anders kan ik nooit meespelen :cry:[/quote:d67085b14a] Of MOHAA, wie heeft het niet? En het kan op de wat oudere pc's. Met generals doe ik niet mee, ik vind er niks aan
Link naar reactie
[quote:9a9f208cc4="no_name"][quote:9a9f208cc4="computer_nerdo"][quote:9a9f208cc4="rombaft"]kunnen we misschien ook in de toekomst nog een paar keer afspreken om eens met de forumleden van computertotaal een paar spelletjes online te spelen en dan ook niet alleen voor generals maar bv ook voor UT3 enz...[/quote:9a9f208cc4] dat vind ik een goed idee maar doe er dan ook effen diablo 1&2 bij want anders kan ik nooit meespelen :cry:[/quote:9a9f208cc4] Of MOHAA, wie heeft het niet? [/quote:9a9f208cc4] ikke :P :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...